Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Er der en herinde der har en baby doppler eller Angel Sound de vil sælge?
Mvh Ida
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bebsen skriver: Hej Er der en herinde der har en baby doppler eller Angel Sound de vil sælge? Mvh Ida
Jeg har en angelsound. Men når man sætter headset i kan man kun høre i den ene af siderne. Har brugt den hele vejen igennem min sidste graviditet. Almindelige headset kan bruges i den og så skal man bruge enten creme eller lignede på den for at kunne høre noget ved ikke om det har interesse. Du kan få den for 80kr plus fragt
Zelinasmor skriver: Jeg har en angelsound. Men når man sætter headset i kan man kun høre i den ene af siderne. Har brugt den hele vejen igennem min sidste graviditet. Almindelige headset kan bruges i den og så skal man bruge enten creme eller lignede på den for at kunne høre noget ved ikke om det har interesse. Du kan få den for 80kr plus fragt
mener du at man kun kan høre i den ene side af headset'et, eller er der 2 udgange hvor kun den ene duer?
Bebsen skriver: Hej mener du at man kun kan høre i den ene side af headset'et, eller er der 2 udgange hvor kun den ene duer?
Kun den ene side af headsetet med mindre man sidder og fumler med den imens, så virker begge indimellem
Zelinasmor skriver: Kun den ene side af headsetet med mindre man sidder og fumler med den imens, så virker begge indimellem
Hehe det lyder som stikket på min tlf
Tak for buddet, men tror helst vi vil have en hvor vi begge kan lytte samtidig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128