Rejse syd på i efterårsferien!! Hvorhen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.894 visninger
11 svar
2 synes godt om
16. marts 2017

Anonym trådstarter

Vi går med tanken om at flyve syd på engang i efterårs ferien (ved godt der er længe til)

Vi overvejer lidt de græske eller spanske øer, men hvad jeg kan læse mig frem til på nettet er det udenfor sæsonen og vejret usikkert.. 

så ville hører om der var nogle med erfaringer med at rejse i oktober, hvor der stadig er vejr til at dase ved poolen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2017

Tip!

Sidste år var vi på Kreta i uge 41, der var super godt vejr til at dase ved poolen. 

I år skal vi til zakrynthos igen uge 41, der satser vi også på lækkert vejr. 

Anmeld Citér

16. marts 2017

A-1995

Vi er altid i Tyrkiet i efterårsferien og det har altid været lækkert vejr ��

Anmeld Citér

16. marts 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Europa er et sats i efterårsferien. I skal længere væk hvis det er ren badeferie. De kanariske øer kan være et bud men i skal sikre jer opvarmede pools ellers kan de små ikke bade. Generelt skal det være ret varmt før de små ikke fryser ved pool og vand. Vi er lige kommet hjem fra Thailand og 34 grader. Det var helt perfekt til ungerne på 2 og 3 år. 

Anmeld Citér

16. marts 2017

Anonym trådstarter

Tak for svar

vi overvejede også at tage længere væk, men da det kun er 1 uge så ville vi helst ik flyve alt for mange timer.

Anmeld Citér

16. marts 2017

Tip!

Mariehøne123 skriver:

Europa er et sats i efterårsferien. I skal længere væk hvis det er ren badeferie. De kanariske øer kan være et bud men i skal sikre jer opvarmede pools ellers kan de små ikke bade. Generelt skal det være ret varmt før de små ikke fryser ved pool og vand. Vi er lige kommet hjem fra Thailand og 34 grader. Det var helt perfekt til ungerne på 2 og 3 år. 

Mine bonus børn har været på gran canaria i uge 43, og der kunne de sagents bade, så det er da vrøvl at pools skal være opvarmede for at man kan bade i dem. 

Vi badede endda i havet, igen uge 41 og der var super lækkert med gode temperature. 

Anmeld Citér

16. marts 2017

Snoopy77

BC skriver:

Sidste år var vi på Kreta i uge 41, der var super godt vejr til at dase ved poolen. 

I år skal vi til zakrynthos igen uge 41, der satser vi også på lækkert vejr. 

Hvor boede I dernede? Har kigget meget på Zakynthos 

Anmeld Citér

16. marts 2017

Tip!

Snoopy77 skriver:

Hvor boede I dernede? Har kigget meget på Zakynthos 

Vi skal bo i Tsilivi på hotel callinicas.. det er i år at vi skal til zakrynthos for første gang. 

Det er ofre lidt dyre at rejse til zakrynthos end Kreta, en søndag eftermiddag var der rabat på århuscharter.dk, og så bestilte vi.  

Vi er i alt 9 der skal rejse sammen. 

vi har været på Kreta sidst år og boede i byen agia Marina, tæt på chania. 

Vi har været på Kreta flere gange, både i juli og oktober, og det er nemmere at holde varmen ud hen i september/oktober . 

Anmeld Citér

16. marts 2017

Snoopy77

BC skriver:

Vi skal bo i Tsilivi på hotel callinicas.. det er i år at vi skal til zakrynthos for første gang. 

Det er ofre lidt dyre at rejse til zakrynthos end Kreta, en søndag eftermiddag var der rabat på århuscharter.dk, og så bestilte vi.  

Vi er i alt 9 der skal rejse sammen. 

vi har været på Kreta sidst år og boede i byen agia Marina, tæt på chania. 

Vi har været på Kreta flere gange, både i juli og oktober, og det er nemmere at holde varmen ud hen i september/oktober . 

Tak. Jeg læste det forkert 

Anmeld Citér

16. marts 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
BC skriver:

Mine bonus børn har været på gran canaria i uge 43, og der kunne de sagents bade, så det er da vrøvl at pools skal være opvarmede for at man kan bade i dem. 

Vi badede endda i havet, igen uge 41 og der var super lækkert med gode temperature. 

Godt ord igen ingen grund til agressivitet. 

Nu ved jwg ikke hvor gamle dine bonusbørn er men min erfaring er at ihvertfald små børn som jeg gætter på trådstarter har ofte har brug for opvarmede pools for ikke at fryse da de jo ikke svømmer men sidder og leger. 

Vi har også badet i havet da vi var på lanzarote i marts men de kunne ikke bade i pools særlig længe da det ikke var varmt nok

trådstarter søger en ren badeferie så ville jeg ikke selv tage europa

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.