Hej.
Her til April er det 3 år siden vi stoppede med at bruge prævention og jeg har endnu ikke stået med en positiv test.
Vi er begge 30 og har et barn fra 2011 og det ville da være lidt hyggeligt om man kunne lave en lillebrøster! 
MEN... ud over de almindelige sundhedstjeks, er vi ret afklaret med at, hvis det ikke kan ske naturligt skal vi ikke have flere.
Jeg er meget lykkeligt for det liv vi har, med det dejlige barn vi har, der ville være fint med plads til et barn mere både mht. kærlighed, overskud, økonomi, plads osv. men jeg vil simpelthen ikke putte min krop igennem alt det, det kræver hvis man skulle i behandling, kender flere der har været igennem møllen og det har ikke været et kønt syn.
Nå, men selv om den beslutning er taget, betyder det jo ikke at man ikke godt kan sukke lidt efter at få en baby/barn mere og at det ikke også kan bekymre mig lidt om der overhovedet er flere børn derude i universet til os?! 
Vi drømmer om at blive plejeforældre engang i fremtiden, så børn regner jeg med at vi nok skal "få" en dag, men drømmen om et biologisk barn mere er der stadig.
Er der andre derude som har taget samme beslutning, hvilke tanker har i gjort jer osv. osv.?
Anmeld
Citér