Nogen der har prøvet noget lignende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. marts 2017

Ønskebarn1995

Hej. :-) 

Jeg havde mens. D. 11. Februar og venter nu engang på at den (ikke) skal komme. Jeg plejer ellers altid at have symptomer på ægløsning hver måned, det viser sig ved ekstremt ømme bryster, men denne måned har der slet ikke været nogle tegn på ægløsning, derudover er jeg nu på 31. Dagen og har kastet op torsdag, søndag 2 gange, mandag og i dag onsdag, dog stadig med negative test. 

Alt i alt opkast, og udbleven mens og negative tests, hvad skal jeg gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2017

Anonym

Ønskebarn1995 skriver:

Jeg havde mens. D. 11. Februar og venter nu engang på at den (ikke) skal komme. Jeg plejer ellers altid at have symptomer på ægløsning hver måned, det viser sig ved ekstremt ømme bryster, men denne måned har der slet ikke været nogle tegn på ægløsning, derudover er jeg nu på 31. Dagen og har kastet op torsdag, søndag 2 gange, mandag og i dag onsdag, dog stadig med negative test. 

Står i samme situation som dig.. sku ha haft mens 10 marts.. og der er ingen tegn på det skal komme og får kun negative test... 

Anmeld Citér

15. marts 2017

Anonym

Ønskebarn1995 skriver:

Står i samme situation som dig.. sku ha haft mens 10 marts.. og der er ingen tegn på det skal komme og får kun negative test... 

Anmeld Citér

15. marts 2017

Ønskebarn1995

Det er bare helt vildt frustrerende.. på de 2 teste jeg har taget, har der været skyggestreger uden farve i, så det betragter jeg som helt negativ, prøver at overbevise mig selv om jeg ikke er gravid, og jeg nok snart for min menstruation, men er bare sådan helt, det kan bare ikke være andet end en graviditet; det er næsten mærkeligt at have opkastninger i starten af dagen.  så jeg splittede også de graviditetsteste ad, og nærstuderede dem helt vildt, for det kan da ikke passe, den må være der. Jeg nu venter jeg og ser, hvis det fortsætter de opkastninger, så må jeg forsøge mig igen med nye teste.. indtil da vil jeg prøve at tænke lidt mindre over det, og foretager mig noget som gør at jeg glemmer det lidt, forhåbentlig til en menstruation i det mindste  

Anmeld Citér

16. marts 2017

Anonym

Ønskebarn1995 skriver:

Jeg har selv siddet der. Og gør det stadig lidt. Jeg har dog kvalme og træthed, ændret spisevane. Jeg har haft negativ g test indtil igår 5+3 og den er stadig meget svag. Krydser finger for den er der for tig om et par dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.