Sygemeldt ved abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Mange tak for dit svar 

Det var så lidt. Hvis du har flere spørgsmål så spørger du bare

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2017

Anonym trådstarter

C85 skriver:

Tak for dit svar.  Ja det kan være en ulempe, at læse om så manges erfaringer, især fordi folk jo nok ofte deler de dårlige oplevelser. Dette er min første graviditet, vi har prøvet i næsten 3 år, så det er virkelig et ønskebarn.  Skal heldigvis scannes på mandag, hvor jeg er 7+2, så der får jeg i det mindste vished.  

Dejligt du får en scanning. Held og lykke med det 

Anmeld Citér

16. marts 2017

ErDetSnartNU

C85 skriver:

Tak for dit svar.  Ja det kan være en ulempe, at læse om så manges erfaringer, især fordi folk jo nok ofte deler de dårlige oplevelser. Dette er min første graviditet, vi har prøvet i næsten 3 år, så det er virkelig et ønskebarn.  Skal heldigvis scannes på mandag, hvor jeg er 7+2, så der får jeg i det mindste vished.  

Husk, når du når dertil, at det er helt normalt at ens symptomer aftager i uge 10-11 stykker, bare så du ikke bliver bekymret det er 2 års tid siden jeg selv sad i det, så jeg husker det ikke helt skarpt, men det er noget med, at når man er meget kort henne i graviditeten producerer man selv hormonet, men når du når til uge 10-11 stykker begynder livmoderen at gøre det selv, og det betyder at de fleste får det bedre fysisk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.