Vil gerne være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
4 svar
1 synes godt om
15. marts 2017

Nikoline123

Hej derude vi vil gerne være gravide og forsøger at regne ægløsning ud så vi kan prøve på det rigtige tidspunkt. Men min krop snyder mig lidt �� Jeg har haft menstruation d 14.03.17 og d. 9.02.17 og d. 11.01.17 og d 12.12.16 og d 6.11.16 fik spiral ud i november, jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg kan regne med denne gennemsnitlige cyklus på ca 31 dage. Og vil det så sige at denne måned er størst chance sidst på måneden?? Pft ������

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2017

Baby-Crazy

Nikoline123 skriver:

Hej derude vi vil gerne være gravide og forsøger at regne ægløsning ud så vi kan prøve på det rigtige tidspunkt. Men min krop snyder mig lidt �� Jeg har haft menstruation d 14.03.17 og d. 9.02.17 og d. 11.01.17 og d 12.12.16 og d 6.11.16 fik spiral ud i november, jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg kan regne med denne gennemsnitlige cyklus på ca 31 dage. Og vil det så sige at denne måned er størst chance sidst på måneden?? Pft ������

Jeg bruger appen womanlog (bare den gratis version) så er det dejligt nemt at få en ca beregning...

din ægløsning ligger ca. 14 før 1. Mensdag...

Anmeld Citér

16. marts 2017

Nikoline123

Baby-Crazy skriver:

Jeg bruger appen womanlog (bare den gratis version) så er det dejligt nemt at få en ca beregning...

din ægløsning ligger ca. 14 før 1. Mensdag...

Hvad hedder den mere ene woman log og tak for svar ��

Anmeld Citér

17. marts 2017

Baby-Crazy

Nikoline123 skriver:

Hvad hedder den mere ene woman log og tak for svar ��

Ja kan se at der er mange nu.. den hedder womanlog kalender...

Anmeld Citér

18. marts 2017

frkchili

Brug ægløsningstests! De gør det meget nemmere at ramme det rigtige tidspunkt. Du kan købe virkelig billige strimmeltests på eBay, som virker præcis lige så godt som dem du køber i butikkerne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.