Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger. Lige lidt hjælp tak. Min kalender siger idag jeg har æl så jeg gik ud og købte æl test. Er den så positiv der står på pakken at er test streg tydligere end control er den positiv? Eller lige kraftige er den positiv. Hvad er man så og hvornår skal jeg så xxxx med manden ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger. Lige lidt hjælp tak. Min kalender siger idag jeg har æl så jeg gik ud og købte æl test. Er den så positiv der står på pakken at er test streg tydligere end control er den positiv? Eller lige kraftige er den positiv. Hvad er man så og hvornår skal jeg så xxxx med manden ?
Den er meget positiv. Så du hopper på ham Idag og de næste par dage frem
AnoMom skriver: Den er meget positiv. Så du hopper på ham Idag og de næste par dage frem
Uh spændende den blev positiv sådan inden for få sekunder. Men hvordan er det med ægløsnings test skal de også aflæses indenfor en bestemt tid. Og er den ugyldig efter tid ?
Anonym skriver: Uh spændende den blev positiv sådan inden for få sekunder. Men hvordan er det med ægløsnings test skal de også aflæses indenfor en bestemt tid. Og er den ugyldig efter tid ?
Der må jeg være dig svar skyldig. Det har jeg ikk kendskab til. Men læs indlægssedlen der står det med garanti
Hov, kom til at svare nej! Og kan ikke rette det! Men jo, den er super positiv!
Mutti84 skriver: Hov, kom til at svare nej! Og kan ikke rette det! Men jo, den er super positiv!
Ih det bliver sjovt. Så bliver det næste sjove måske at teste g test. Men altså chancen er vel heller ikke så stor at det bliver lige denne gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128