Er den positiv (æl) ved intet om æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

529 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej piger. Lige lidt hjælp tak. Min kalender siger idag jeg har æl så jeg gik ud og købte æl test. Er den så positiv der står på pakken at er test streg tydligere end control er den positiv? Eller lige kraftige er den positiv. Hvad er man så og hvornår skal jeg så xxxx med manden ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej piger. Lige lidt hjælp tak. Min kalender siger idag jeg har æl så jeg gik ud og købte æl test. Er den så positiv der står på pakken at er test streg tydligere end control er den positiv? Eller lige kraftige er den positiv. Hvad er man så og hvornår skal jeg så xxxx med manden ? 

Den er meget positiv. Så du hopper på ham Idag og de næste par dage frem

Anmeld Citér

15. marts 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Den er meget positiv. Så du hopper på ham Idag og de næste par dage frem

Uh spændende  den blev positiv sådan inden for få sekunder. Men hvordan er det med ægløsnings test skal de også aflæses indenfor en bestemt tid. Og er den ugyldig efter tid ?

Anmeld Citér

15. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Uh spændende  den blev positiv sådan inden for få sekunder. Men hvordan er det med ægløsnings test skal de også aflæses indenfor en bestemt tid. Og er den ugyldig efter tid ?

Der må jeg være dig svar skyldig. Det har jeg ikk kendskab til. Men læs indlægssedlen der står det med garanti

Anmeld Citér

15. marts 2017

Mutti84

Hov, kom til at svare nej! Og kan ikke rette det! Men jo, den er super positiv!

Anmeld Citér

15. marts 2017

Anonym trådstarter

Mutti84 skriver:

Hov, kom til at svare nej! Og kan ikke rette det! Men jo, den er super positiv!

Ih det bliver sjovt. Så bliver det næste sjove måske at teste g test. Men altså chancen er vel heller ikke så stor at det bliver lige denne gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.