Kan i også se noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg er 4 dage over, altså 3+4 hvis jeg er gravid. Kan i se en streg? Den er selvfølgelig kommet efter noget tid... men tør ikke rigtig håbe endnu.. men håber håber og ønsker ! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg er 4 dage over, altså 3+4 hvis jeg er gravid. Kan i se en streg? Den er selvfølgelig kommet efter noget tid... men tør ikke rigtig håbe endnu.. men håber håber og ønsker ! 

Kan se noget svagt. Men hvis den er kommet efter tid så er den negativ. Prøv igen om et par dage 

Anmeld Citér

14. marts 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Kan se noget svagt. Men hvis den er kommet efter tid så er den negativ. Prøv igen om et par dage 

Kan det ved jeg godt... men håber og håber.. tager en igen om nogle dage 

Anmeld Citér

14. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Kan det ved jeg godt... men håber og håber.. tager en igen om nogle dage 

Krydser fingre for den kommer indenfor tid om et par dage 

Anmeld Citér

15. marts 2017

Anonym

Den er 100 procent negativ. Man kan desuden aldrig regne med en test, hvis der kommer noget frem efter de 5 min., rigtigt ofte kan tests blive falsk positive. Men den der er ikke engang falsk positiv, den er bare negativ.

Men ud fra hvor langt du skriver du ville være henne, så forstår jeg ikke du kan være gået fire dage over? Hvor lang er din cyklus? Vent til du er gået mindst en dag over den LÆNGSTE cyklus du har haft. Dvs har du normalt en cyklus på 29 dage, men også en eller flere gange haft en på 35 dage, så er det de 35 dage du skal gå ud fra.

Anmeld Citér

15. marts 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Du er ikke 4 dage over, hvis du er 3+4 - så skal du være 4+4?! Har du mon skrevet forkert?

Jeg kan godt se en skyggestreg, tiden må vise, om det bliver til en positiv test ( for den er desværre ikke positiv nu med skyggestregen efter tid).

Held og lykke  

Anmeld Citér

15. marts 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du er ikke 4 dage over, hvis du er 3+4 - så skal du være 4+4?! Har du mon skrevet forkert?

Jeg kan godt se en skyggestreg, tiden må vise, om det bliver til en positiv test ( for den er desværre ikke positiv nu med skyggestregen efter tid).

Held og lykke  

4+5 idag selvfølgelig.. jeg tester i aften, har erfaring med at teste positiv om aften fra da jeg fik min datter og søn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.