Gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
14 svar
1 synes godt om
14. marts 2017

Anonym trådstarter

Den er efter de 5 min. Og den var negativ men nu da så den på bordet synes jeg at jeg kan se en ekstra streg. Hvilket jeg ikke ønsker, er jeg helt forkert på den. Min første dag i min sidste mens var den 9 feb. Og jeg har en lang cyklus ... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2017

Anonym trådstarter

Slet ikke nogle som vil give svar ?

Anmeld Citér

14. marts 2017

Josephinesmor

Anonym skriver:

Den er efter de 5 min. Og den var negativ men nu da så den på bordet synes jeg at jeg kan se en ekstra streg. Hvilket jeg ikke ønsker, er jeg helt forkert på den. Min første dag i min sidste mens var den 9 feb. Og jeg har en lang cyklus ... 

For mig ser den negativ ud... 

Anmeld Citér

14. marts 2017

Anonym trådstarter

Josephinesmor skriver:

For mig ser den negativ ud... 

Det er jeg glad for 

Anmeld Citér

14. marts 2017

Bak

Anonym skriver:

Jeg synes, jeg kan se en ekstra streg, så jeg ville nok ikke stole helt på den. Tag for en sikkerheds skyld en til om et par dage...

held og lykke med resultatet.

Anmeld Citér

14. marts 2017

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Jeg synes, jeg kan se en ekstra streg, så jeg ville nok ikke stole helt på den. Tag for en sikkerheds skyld en til om et par dage...

held og lykke med resultatet.

Ååååh mener du det ? Kan du også se en. 

Det tror jeg nemlig også jeg kan  

håber det ikke 

Anmeld Citér

14. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Synes jeg kan se en ultra svag streg. Men ville ikke stole på den. Ville prøve igen om et par dage. 

Anmeld Citér

15. marts 2017

Wheelybug

Synes jeg kan se en meget utydelig streg, men lige nøjagtigt med den test har jeg ofte selv oplevet skyggestreger efter tid, når den er tørret, og der var jeg ikke gravid - har oplevet det flere gange, nok på 4-5 test af præcis den type, som du har brugt. Mine skyggestreger var endda tydeligere end din. Da jeg så endelig var gravid, kom der en fin tydelig streg med det samme indenfor tid. Så jeg ville ikke stole på den men vente og se om mens kommer/prøve at teste senere 

Anmeld Citér

15. marts 2017

Anonym trådstarter

JL87 skriver:

Synes jeg kan se en meget utydelig streg, men lige nøjagtigt med den test har jeg ofte selv oplevet skyggestreger efter tid, når den er tørret, og der var jeg ikke gravid - har oplevet det flere gange, nok på 4-5 test af præcis den type, som du har brugt. Mine skyggestreger var endda tydeligere end din. Da jeg så endelig var gravid, kom der en fin tydelig streg med det samme indenfor tid. Så jeg ville ikke stole på den men vente og se om mens kommer/prøve at teste senere 

Ja okay det nok rigtig nok. Men min første dag i min sidste mems er den 9 feb, og det synes jeg er ved at være længe siden nu. Kan ikke forstå hvor min mens bliver af 

Anmeld Citér

15. marts 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Synes jeg kan se en ultra svag streg. Men ville ikke stole på den. Ville prøve igen om et par dage. 

Ok så prøver jeg bare igen om kogle dage da mens ikke er kommet endnu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.