Hej alle 
Hvis nogen ved hvem jeg er, så schh
jeg har for nylig opdaget jeg er gravid 
, er 5+2, og skal i fuld narkose når jeg er ca 4-5 måneder henne(har ikke fået tiden endnu), og jeg er godt nok trykket ved tanken
Jeg har været i fuld narkose før, og dét i sig selv har jeg det ok med, men med en bebse i maven?
Årsagen er at jeg har rygende tandlægeskræk, går ved en special tandpleje på et hospital. Min tandlæge har over 3 gange forsøgt at rodbehandle en af mine tænder, men kan ikke få dræbt nerverne, og det er afsindigt smertefuldt. Hun har nu sagt stop, at tanden enten skal hives ud eller jeg skal i fuld narkose, og hun vil meget nødig hive tanden ud da jeg så mangler en tyggeflade i den ene side - tanden ovenover er nemlig blevet hevet ud. Og nu er jeg så blevet gravid. Narkoselægen havde først sagt nej, men da tandlægen så havde forklaret ham problemet havde han sagt at jo så skulle jeg, men at det skulle vente til jeg var over de første skrøbelige måneder, han tænker de første 12 uger, går jeg ud fra. Jeg tænkte først at det da så måtte vente til jeg havde født og så håbe på jeg ikke fik ondt, men det er vist noget med at det også kan give en betændelses tilstand i tanden/kæben og det har jeg eller bebse heller ikke godt af...
Nogen der har været i fuld narkose mens de var gravide?
Åh jeg ved sku ikke... jeg har ikke haft ondt i den i 3 uger ca nu, men før det havde jeg nogle rigtigt trælse uger med smerter...
Anmeld
Citér