Hvornår ved man at man er klar til at give op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
2 svar
1 synes godt om
14. marts 2017

Chraz

halløj i skønne mødre..

min mand og jeg har forsøgt at få barn nummer 4 i over 2 år.. og der er bare intet sket, fordi min cyklus er ekstremt uregelmæssig. Vi har prøvet ægløsningstest og you name it..

jeg har rigtig mange dage hvor jeg siger til mig selv, at så kan det også bare gøre fuldstændig ligemeget.. men. Når alt kommer til alt føler jeg mig ikke klar til at give op.. jeg er stoppet med at gå rigtigt meget op i om jeg nu bliver gravid, og det fylder slet ikke min hverdag ligesom før.. for livet går jo videre.. 

men hvornår har i vidst at i var klar til at give op? Og var det med en klump i halsen og en følelse af sorg at i tog beslutningen? 

Jeg har så utrolig blandede følelser med det. For en side af mig ønsker det brændende. Men en anden side af mig siger: har vi. Irkelig lyst til at starte forfra med alt, nu hvor børnene er blevet så selvstændige? ( de er 10, 7, og 5)

har i lyst til at dele erfaringer ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2017

Imaong

Altså nu står jeg slet ikk med det samme. Men tænker da at i ikk behøver at give op. Hvis det kommer så kommer det hvis ikk ja så har i tre skønne unger. I behøver jo ikk hoppe på prævention så chancen for der kommer en til på et tidspunkt er der da :-) og så kan i jo bare ha sex når i lyster så fylder det heller ikk så meget 

Anmeld Citér

14. marts 2017

Chraz

Imaong skriver:

Altså nu står jeg slet ikk med det samme. Men tænker da at i ikk behøver at give op. Hvis det kommer så kommer det hvis ikk ja så har i tre skønne unger. I behøver jo ikk hoppe på prævention så chancen for der kommer en til på et tidspunkt er der da :-) og så kan i jo bare ha sex når i lyster så fylder det heller ikk så meget 

Nej det er selvfølgelig rigtig nok. Altså sådan som dette er nu, hygger vi også bare for at hygge. Vi må se..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.