Æggeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2017

Anonym trådstarter

Godmorgen 

er en smule forvirret, så håber der er nogle der kan hjælpe.

har prøvet beregne hvornår jeg ca skulle have æggeløsning. Har en cyklus på 28-29 dage så har lavet 2 beregninger på det..

hvornår det det bedst at hoppe på manden - ved godt man ikke skal stole 100% på dem, men bare sådan ca

bruger også appen Clue men den er forkert på den, den siger det er sidste dag i min mens, men har lige fået det her til morgen��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Godmorgen 

er en smule forvirret, så håber der er nogle der kan hjælpe.

har prøvet beregne hvornår jeg ca skulle have æggeløsning. Har en cyklus på 28-29 dage så har lavet 2 beregninger på det..

hvornår det det bedst at hoppe på manden - ved godt man ikke skal stole 100% på dem, men bare sådan ca

bruger også appen Clue men den er forkert på den, den siger det er sidste dag i min mens, men har lige fået det her til morgen��

Ægløsning er vejledende 14 dage før forventet menstruation, men det kan lige så godt være 12 dage eller 16 dage.

Brug ægløsningstest eller lyt til din krop.

Anmeld Citér

14. marts 2017

Anonym

Drop alle de der beregninger og hav regelmæssig sex (hveranden-tredje dag) gennem hele din cyklus. Så er I nogenlunde sikre på at ramme æl, hvis den skulle falde tidligere eller senere end gennemsnittet.

Jeg ville blive stresset, hvis jeg skulle gå op i æl-tests, beregninger osv. Og jeg tror, min mand ville have det på samme måde. At nu var det nu, og skulle han bare præstere. Heller ikke særligt romantisk...

Anmeld Citér

15. marts 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ægløsning er vejledende 14 dage før forventet menstruation, men det kan lige så godt være 12 dage eller 16 dage.

Brug ægløsningstest eller lyt til din krop.

Tak for svar.. har prøvet æggeløsningstest men dem bliver jeg mere forvirret af synes jeg..

Anmeld Citér

15. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Drop alle de der beregninger og hav regelmæssig sex (hveranden-tredje dag) gennem hele din cyklus. Så er I nogenlunde sikre på at ramme æl, hvis den skulle falde tidligere eller senere end gennemsnittet.

Jeg ville blive stresset, hvis jeg skulle gå op i æl-tests, beregninger osv. Og jeg tror, min mand ville have det på samme måde. At nu var det nu, og skulle han bare præstere. Heller ikke særligt romantisk...

Det gør vi skam også..

bruger kun det som vejlede men nu har vi prøvet lidt over et år - og har 2 børn i forvejen hvor det gik pænt stærkt med at blive gravid..

har har sex hver anden dag, så tænkte måske at jeg ikk havde regnet rigtig i hvornår jeg ca havde æl..

Anmeld Citér

15. marts 2017

CC79

Syns det er svært med de beregninger for det jo ik til at sige præcist. Jeg har en cyklus på 30 dage men ved min ægløsning falder på 10-11 dagen så skal hoppe på manden efter 9 dage efter første mensdag så plejer det at virke. Så kan man vælge at gøre det hver anden dag i den periode. Jeg har selv fundet det mest effektivt at genkende ægløsningsudflåddet og være "aktiv" så snart det dukker op. Syns de ægløsni gstest har været mere vildledende og svære at aflæse. Det andet har til gengæld virket hver gang.

Anmeld Citér

16. marts 2017

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Syns det er svært med de beregninger for det jo ik til at sige præcist. Jeg har en cyklus på 30 dage men ved min ægløsning falder på 10-11 dagen så skal hoppe på manden efter 9 dage efter første mensdag så plejer det at virke. Så kan man vælge at gøre det hver anden dag i den periode. Jeg har selv fundet det mest effektivt at genkende ægløsningsudflåddet og være "aktiv" så snart det dukker op. Syns de ægløsni gstest har været mere vildledende og svære at aflæse. Det andet har til gengæld virket hver gang.

Det er nemlig svært..

og jeg bliv mere forvirret da jeg prøvede æl - teste..

nu må jeg se denne gang, har fået min mens den 13 også må jeg prøve at lytte til min krop.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.