Moars onskeseddel til jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.970 visninger
28 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Miamaja

Ok . denne gang er det alle jer modres tur til at taenke KUN paa jer selv og hvad I onsker jer af ting og sager der kun har det eneste men meget vigtige formaal, at gore og fole jer endnu mere smukke og skonne. Altsaa rent egoistisk set men samtidigt meget velfortjent er jeg sikker paa!! HVAD onsker I jer til jul?

Jeg laegger ud med min juleonskeliste for dette aar: denne fede taske

'skinny jeans'Pilcro Becky Low Rise Slim Straight

hvid cardigan

UGGS stovler. kan ikke finde ud af om de skal vaere creme farvede eller i sortUGG® Australia 'Classic Argyle' Sweater Knit Boot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Miamaja

her er de i sort. fortael gerne hvilken farve i bedst kan lide dem i.
UGG® Australia 'Classic Argyle' Sweater Knit Boot

Anmeld

7. oktober 2009

mariamiss6

det skal være de cremefarvede, de sorte ser "billige" ud....

Jeg ønsker mig sådan set bare kagehalløj og uldstof.... så kan jeg nørde kage,r og nørde vikingetøj.... nåh ja et enkelt gavekort til matas, eller H&M kan jeg nok også liiiige klare hehe....

Anmeld

7. oktober 2009

TbCp

Miamaja skriver:

Ok . denne gang er det alle jer modres tur til at taenke KUN paa jer selv og hvad I onsker jer af ting og sager der kun har det eneste men meget vigtige formaal, at gore og fole jer endnu mere smukke og skonne. Altsaa rent egoistisk set men samtidigt meget velfortjent er jeg sikker paa!! HVAD onsker I jer til jul?

Jeg laegger ud med min juleonskeliste for dette aar: denne fede taske

'skinny jeans'Pilcro Becky Low Rise Slim Straight

hvid cardigan

UGGS stovler. kan ikke finde ud af om de skal vaere creme farvede eller i sortUGG® Australia 'Classic Argyle' Sweater Knit Boot

Jeg har egentlig ikke så store ønsker i år. Men alt muligt til kagebagning, lærreder så jeg kan komme igang med at male igen, nyt tøj!... da jeg er ved at vokse ud af det jeg har.... på den gode måde
og så ønsker jeg mig forskellige af disse figurer de har så mange søde.

Anmeld

7. oktober 2009

Tut

Da jeg har termin d. 4/12, så er manden og jeg blevet enige om at vi ikke køber tonsvis af gaver til hinanden, som vi plejer, men nyder tiden med vores søn og nye lille datter. Men at vi køber en enkelt eller 2 ting.

Og jeg har sagt at jeg "kun" ønsker mig denne:

Anmeld

7. oktober 2009

KWL

Jeg ønsker mig lange sorte støvler. Vores lille hund har nemlig ædt mine

Og så ønsker jeg mig denne halskæde. Har nemlig både ring og ørestikker der passer til

Se billede i fuld størrelse

Anmeld

7. oktober 2009

LauraLW

Miamaja skriver:

100% de cremefarvede!

Her er det ikke helt besluttet endnu, da overvejelserne går på om vi skal være egoistiske, eller praktiske (og ønske os ting til baby)

Men ønsker mig en fed stor uldplaid, helst i pang lilla eller lign, og den skal helst ikke fnuldre. - Fik en fra normann sidst, og den fnuldre absurd meget, så vi har lilla nullermænd overalt (selv ude på opgangen)... MEN ved ikke lige hvor jeg finder den der "perfekte" plaid...

Anmeld

7. oktober 2009

mama09

Miamaja skriver:

kan godt lid de sorte men kan også godt lid de hvide ØNSK DIG BEGGE 2!

Anmeld

7. oktober 2009

Lullaby

Tja vi er rimelig fattige i år så derfor så er der ikke gaver til mig. Jo fra ungerne men ikke fra resten af familien. Vi har meldt ud at I år er det kun børn der får og så skal vi jo heller ikke have noget. Det er meget ærgeligt for elsker at få gaver men sådan er det desværre. Så får min børn bare nogle større gaver

Anmeld

7. oktober 2009

Miamaja

mariamiss6 skriver:

det skal være de cremefarvede, de sorte ser "billige" ud....

Jeg ønsker mig sådan set bare kagehalløj og uldstof.... så kan jeg nørde kage,r og nørde vikingetøj.... nåh ja et enkelt gavekort til matas, eller H&M kan jeg nok også liiiige klare hehe....

OK. Det bliver de cremede saa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.