Hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
8 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2017

Anonym trådstarter

Hvis nu ens hcg i en blodprøve er alt for lav i forhold til hvor langt man er henne, er stigende, men kun svagt stigende, hvad kan det så betyde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2017

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hvis nu ens hcg i en blodprøve er alt for lav i forhold til hvor langt man er henne, er stigende, men kun svagt stigende, hvad kan det så betyde? 

Det vil sikkert ofte betyde en ikke levedygtig graviditet..

Anmeld Citér

13. marts 2017

Anonym

Højst sandsynligt at graviditeten er ved at gå til grunde - altså foster er død.

Anmeld Citér

13. marts 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Hvor er det synd, at din læge ikke har forklaret dig det! Det er da træls at du skal finde ud af det på en tilfældig hjemmeside. 

Det betyder formentlig, at din graviditet ikke er sund og måske nok ikke bliver til et barn.

Ring til din læge og få en god snak.

Anmeld Citér

13. marts 2017

AnoMom

Abracadabra skriver:

Hvor er det synd, at din læge ikke har forklaret dig det! Det er da træls at du skal finde ud af det på en tilfældig hjemmeside. 

Det betyder formentlig, at din graviditet ikke er sund og måske nok ikke bliver til et barn.

Ring til din læge og få en god snak.

Det var også min tanke. 

Ts. Du får en krammer 

Anmeld Citér

13. marts 2017

hipsomhapper

Anonym skriver:

Hvor meget er det steget og over hvor lang tid?

HCG kan godt starte lavt - det vigtigste er om det fordobles over få dage.

...men ja, som de andre skriver KAN det betyde at graviditeten er ved at gå til grunde.

Anmeld Citér

13. marts 2017

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. 

Undrer mig også meget over at lægen ikke melder klart ud. Hun har sagt at jeg skal scannes for at de kan finde ud af noget men indtil videre har jeg en normal graviditet, da tallet stiger.Må prøve at ringe til lægen I morgen. 

Anmeld Citér

13. marts 2017

Anonym trådstarter

hipsomhapper skriver:

Hvor meget er det steget og over hvor lang tid?

HCG kan godt starte lavt - det vigtigste er om det fordobles over få dage.

...men ja, som de andre skriver KAN det betyde at graviditeten er ved at gå til grunde.

Jeg er 7 uger henne og den er på lige under 2000. Hvilket virker meget lavt synes jeg. 

Anmeld Citér

13. marts 2017

hipsomhapper

Anonym skriver:

Jeg er 7 uger henne og den er på lige under 2000. Hvilket virker meget lavt synes jeg. 

Har du kun den ene måling? Altså intet sammenligningsgrundlag? Så er det ikke nødvendigvis dårligt - jeg kender en der havde hcg på under 100 omkring uge 5 og hun har barn i dag. Det vigtigste er hvor meget det er steget over tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.