Hedeture tidligt symptom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.616 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej, er der nogen af jer der har haft hedeture før forventet mens/testdag? Jeg ville være ca 3+2 i dag hvis der skulle være noget

dette er ikke første cyklus i pb2, så kender godt alt det med "falske symptomer" og ignorerer også de fleste, men jeg sveder simpelthen så meget flere gange pr dag og er helt våd om natten

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2017

Anonym trådstarter

12. marts 2017

Lilleblyp

Jeg er normalt en frossenpind - men ved min første graviditet fik jeg pludselig nogle slemme hedeture, kunne slet ikke komme af med varmen, selvom det var december måned gik jeg rundt udenfor uden overtøj og der skulle være kold aircon i bilen - det var faktisk min kæreste der spurgte om jeg kunne være gravid inden jeg overhovedet selv havde tænkt tanken og sørme ja - det var jeg denne gang (er 14 uger henne) var det også begyndende hede ture der gjorde at jeg tog en test... held og lykke - håber også du får et positivt resultat

Anmeld Citér

12. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg er normalt en frossenpind - men ved min første graviditet fik jeg pludselig nogle slemme hedeture, kunne slet ikke komme af med varmen, selvom det var december måned gik jeg rundt udenfor uden overtøj og der skulle være kold aircon i bilen - det var faktisk min kæreste der spurgte om jeg kunne være gravid inden jeg overhovedet selv havde tænkt tanken og sørme ja - det var jeg denne gang (er 14 uger henne) var det også begyndende hede ture der gjorde at jeg tog en test... held og lykke - håber også du får et positivt resultat

Iih, tilykke 

hvor tidligt startede det, kan du huske det? Fryser nemlig normalt også altid, med kolde fødder og hænder.. 

har testdag på fredag, kan ikke vente har også halsbrand og udflåd (og andre "normale" ting som jeg ikke tør se som symptomer) 

tusinde tak 

Anmeld Citér

13. marts 2017

Anonym

Jeg har os hedeture om natten, vågner tidligt og min dyne og lagen er helt vådt   De har stået på et par uger og jeg er nu 5+1. 

Anmeld Citér

13. marts 2017

Lilleblyp

Anonym skriver:

Iih, tilykke 

hvor tidligt startede det, kan du huske det? Fryser nemlig normalt også altid, med kolde fødder og hænder.. 

har testdag på fredag, kan ikke vente har også halsbrand og udflåd (og andre "normale" ting som jeg ikke tør se som symptomer) 

tusinde tak 

Tak 

det startede lige inden jeg gik ind i uge 4 og er heldigvis forsvundet igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.