Hvad er bedst:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er bedst to-go

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

517 visninger
7 svar
14 synes godt om
12. marts 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg har en sjov idé til min svendeprøve med at lave nogle spinatpandekager med oksedeller inden i.

efter at have prøvet at lave en forsøgsversion kan jeg godt se der skal lidt mere end bare det i..

så planen er at der skal noget rød peberfrugt med så der er noget der er lidt mere friskt og knaser uden at stjæle smagen fra de andre ting.

MEN men men...

jeg er uenig med mig selv og min faglærer om hvordan det er bedst når det er to-go...

så hvis I skulle have sådan en ting ville I så helst have det som en wrap af pandekagen eller delt op i bidder på et spyd?

synes der er både godt og skidt ved begge dele...

wrap kan hurtigt blive svært hvis det ikke pakkes helt korrekt..

Men med spyd skal bidderne være en passende størrelse ellers kan man ikke bare holde og spise og man er måske nødt til at have en bakke med til opbevaring så det er ekstra emballage...

Håber I kan se ideen for Jer da jeg self glemte at tage et billede af det sidst :P

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2017

lineog4

Jeg er et antipsykotisk menneske, det går altid galt, kan ikke få det af spyddet og vupti så lander det i min sidemands skød. Eller jeg forsøger desparat at få min mund ned over og ender med at være ved at kaste op fordi jeg ramte drøblen, og synes jeg bidderne ofte har en størrelse hvor jeg enten skal bide over og ikke ane hvad jeg så skal gøre med den anden halvdel eller jeg skal kløjs i et kæmpe stykke.

Så jeg er elt klart til en wrap der er pakket ordentlig ind og jeg kan bide af.

Anmeld Citér

12. marts 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
lineog4 skriver:

Jeg er et antipsykotisk menneske, det går altid galt, kan ikke få det af spyddet og vupti så lander det i min sidemands skød. Eller jeg forsøger desparat at få min mund ned over og ender med at være ved at kaste op fordi jeg ramte drøblen, og synes jeg bidderne ofte har en størrelse hvor jeg enten skal bide over og ikke ane hvad jeg så skal gøre med den anden halvdel eller jeg skal kløjs i et kæmpe stykke.

det er meningen man netop lige hiver den af spyddet og spiser i en bid af gangen :)

det er lavet på en lille crepepande og delt i mindste 4 stykker pr pandekage :)

mange tusind tak for input for der er virkelig mange faktorer der spiller ind for begge dele...

Anmeld Citér

12. marts 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
lineog4 skriver:

Antipsykotisk??  

Anmeld Citér

12. marts 2017

lineog4

Mor og meget mere skriver:

Antipsykotisk??  

Ha ha det er antispyd på ipadsk - taler du ikek ipadsk 

Anmeld Citér

12. marts 2017

Troldemommi

Wampires skriver:

jeg har en sjov idé til min svendeprøve med at lave nogle spinatpandekager med oksedeller inden i.

efter at have prøvet at lave en forsøgsversion kan jeg godt se der skal lidt mere end bare det i..

så planen er at der skal noget rød peberfrugt med så der er noget der er lidt mere friskt og knaser uden at stjæle smagen fra de andre ting.

MEN men men...

jeg er uenig med mig selv og min faglærer om hvordan det er bedst når det er to-go...

så hvis I skulle have sådan en ting ville I så helst have det som en wrap af pandekagen eller delt op i bidder på et spyd?

Men med spyd skal bidderne være en passende størrelse ellers kan man ikke bare holde og spise og man er måske nødt til at have en bakke med til opbevaring så det er ekstra emballage...

Håber I kan se ideen for Jer da jeg self glemte at tage et billede af det sidst :P

Jeg elsker Wraps, syntes det er så enkelt og smart, men jeg kan ikke lide spyd. 

Anmeld Citér

12. marts 2017

AnoMom

Wampires skriver:

MEN men men...

Jeg er klart til wraps hvor man får lidt af det hele i munden på en gang frem for spyd hvor det er en ting af gangen. 

Også jeg ligesom Line. Jeg kaster rundt med de der spyd. Min motorik er helt af h til når det kommer til sådan noget 

Anmeld Citér

12. marts 2017

A-1995

Jeg elsker spyd �� Synes wraps hurtigt går fra hinanden og er umulige at styre...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.