Mine symptomer er væk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg er 6+4 i dag, og siden fredag har jeg ingen symptomer på graviditet haft. Eller, jeg har stadig lidt ømme brystet,  men kvalmen og murren i maven er væk. Havde ikke voldsom kvalme før, men lidt sidst på eftermiddagen. Jeg bløder ikke. 

Er bange for jeg et ved at miste, da set jo er meget tidligt at slippe for kvalmen. Nogen der har prøvet noget lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2017

stm2812

Anonym skriver:

Jeg er 6+4 i dag, og siden fredag har jeg ingen symptomer på graviditet haft. Eller, jeg har stadig lidt ømme brystet,  men kvalmen og murren i maven er væk. Havde ikke voldsom kvalme før, men lidt sidst på eftermiddagen. Jeg bløder ikke. 

Er bange for jeg et ved at miste, da set jo er meget tidligt at slippe for kvalmen. Nogen der har prøvet noget lignende? 

Jeg er selv 6+0 i dag og har kun en enorm træthed.

men jeg mener også kvalmen ved mig først rigtig er gået i gang omkring uge 8-9 stykker. Men jeg kan sagtens forstå dig, jeg går også her og føler mig egentlig ikke rigtig gravid, men jeg har valgt at tænke, at så længe jeg ikke bløder, så er det godt nyt. 

Men det er frygteligt med ventetiden indtil første scanning. Men jeg håber det allerbedste for dig og stort tillykke  

Anmeld Citér

12. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Vær glad for at de er væk. Nogle mærker meget andre mærker intet. Det gør hverken en mere eller mindre gravid

Anmeld Citér

12. marts 2017

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Jeg er selv 6+0 i dag og har kun en enorm træthed.

men jeg mener også kvalmen ved mig først rigtig er gået i gang omkring uge 8-9 stykker. Men jeg kan sagtens forstå dig, jeg går også her og føler mig egentlig ikke rigtig gravid, men jeg har valgt at tænke, at så længe jeg ikke bløder, så er det godt nyt. 

Men det er frygteligt med ventetiden indtil første scanning. Men jeg håber det allerbedste for dig og stort tillykke  

Tak skal du have og i lige måde 

Har bare haft tidlig kvalme med de andre, og bliver lidt bekymret når den pludselig er væk. Men burde bare nyde det 

Anmeld Citér

12. marts 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Vær glad for at de er væk. Nogle mærker meget andre mærker intet. Det gør hverken en mere eller mindre gravid

Er jo bare bange for jeg er ved at miste, da jeg har hørt at så længe symptomerne er der så udvikler graviditeten sig. Og når de så pludselig er væk... Men håber ikke der betyder noget 

Anmeld Citér

12. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Er jo bare bange for jeg er ved at miste, da jeg har hørt at så længe symptomerne er der så udvikler graviditeten sig. Og når de så pludselig er væk... Men håber ikke der betyder noget 

Det er fis i en hornlygte. Det skal du slet ikke lytte på. Jeg havde ingen symptomer overhovedet og hvis den teori skulle holde stik havde jeg ikke en 19 mdr gammel dreng der lavede ballade lige nu ;-)

nyd graviditeten og luk ørene for ammestue sluderen.

Anmeld Citér

12. marts 2017

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

Tror ikke du sådan skal bekymre dig. Da jeg ventede min søn kom kvalmen on and OFF. Kunne godt have nogle da hvor jeg ikke mærkede til den for så at have den igen. Og vi har da fået en rask dejlig dreng med krudt i røven

Anmeld Citér

12. marts 2017

Pianisten

Jeg havde også kun symptomer fra uge 8-10. Resten af tiden mærkede jeg (og mærker stadig) ingenting, udover en meget aktiv baby

Anmeld Citér

12. marts 2017

Bananaalice

Da jeg var gravid for to år siden havde jeg kun murren i maven som symptom, og lidt spændt mave. Jeg fandt ud af jeg var gravid i uge 4, men valgte desværre en abort som blev foretaget i uge 10. Det var kun i uge 8-9 jeg var oppustet om eftermiddagen. Ellers ingen symptomer what so ever, jeg har lige haft blærebetændelse og selv der tissede jeg mere, end i alle de uger jeg var gravid. 
Så det ville jeg ikke bekymre mig om hvis jeg var dig  

Anmeld Citér

12. marts 2017

Stivdie

Jeg havde fuld skrald på symptomer fra uge 6 i sidste graviditet, og jeg havde en Missed abortion i uge 10. Jeg havde tilmed døgnkvalme de 4 dage fra jeg fik beskeden om intet hjerteblink til jeg fik aborten, så der er ingen garantier. Desværre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.