Vabelsår får røde striber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.261 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg har fået nogle dage siden fået denne skønne vabel, hvor huden selv valgte at skralde næsten helt SF i løbet af den ene nat .. i dag har jeg haft lidt ekstra ondt, og har ligesom fået sådan en rød stribe? Som om det "løber"? Renser ellers altid sår jævnligt da jeg heller dårligt.. jeg ved ikke rigtigt noget om, om det kan være noget? Ved at blodforgiftning laver noget der ligner kuglepindsstreger  den røde striber er noget tidligere i virkeligheden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2017

ann-kristina

Du skal til læge. Det ligner blodforgiftning og kræver nok penicillin 

Anmeld Citér

12. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg har fået nogle dage siden fået denne skønne vabel, hvor huden selv valgte at skralde næsten helt SF i løbet af den ene nat .. i dag har jeg haft lidt ekstra ondt, og har ligesom fået sådan en rød stribe? Som om det "løber"? Renser ellers altid sår jævnligt da jeg heller dårligt.. jeg ved ikke rigtigt noget om, om det kan være noget? Ved at blodforgiftning laver noget der ligner kuglepindsstreger  den røde striber er noget tidligere i virkeligheden 

Synes ikke det ligner blodforgiftning. Men jeg er selvfølgelig heller ikke læge. Men synes bestemt du skal ringe og få det tjekket for en sikkerhedsskyld. Netop fordi du siger du ikk heler så nemt. Så skal du måske have noget antibiotika af en art til at hjælpe det på vej 

Anmeld Citér

12. marts 2017

Anonym trådstarter

ann-kristina skriver:

Du skal til læge. Det ligner blodforgiftning og kræver nok penicillin 

Tak for svar, ringede lige til min søns farfar som er læge, han var ret hurtig til at sige blodforgiftning og lægevagten, så har fået en tid der inde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.