Mave "faldet ned"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2017

Krealir

Hej alle. Jeg ville bare lige høre, om alle oplever at "maven falder ned"? Min mave er ret stor og har i lang tid hængt lidt, synes jeg. Jeg har ikke voldsomme vejrtrækningsproblemer, sure opstød eller andre ting, som man har, når maven "sidder oppe". Men jeg er kun 36+2, så kan den sagtens være faldet ned allerede?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2017

AnoMom

Krealir skriver:

Hej alle. Jeg ville bare lige høre, om alle oplever at "maven falder ned"? Min mave er ret stor og har i lang tid hængt lidt, synes jeg. Jeg har ikke voldsomme vejrtrækningsproblemer, sure opstød eller andre ting, som man har, når maven "sidder oppe". Men jeg er kun 36+2, så kan den sagtens være faldet ned allerede?

Maven falder normalt først omkring uge 38. Men det er da ikk utænkeligt at den er faldet nu. Det er der ingen herinde udover dig selv der har en jordisk chance for at svare på. Ingen af os herinde kan se den. 

Men bare fordi du ikk føler vejrtrækningsproblemer, sure opstød osv. Så betyder det ikke maven er faldet af den grund. Det følte jeg personligt aldrig. Hverken før eller efter mavefald. 

Anmeld Citér

12. marts 2017

BigHope13

Min mave sank pludseligt fra den ene dag til den anden fra 36+6-37+0. Det skete der dog ikke yderligere noget ved udover at det var enormt skønt at kunne trække vejret �� maven satte sig dog stille og roligt op på plads igen og måtte sættes igang 41+5

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.