Veninder og vennerpar søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.110 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. marts 2017

NicoleG86

Hej alle 

Vi starter med mig he he 

jeg er 30 år gammel er uddannet social og sundshjælper og lige pt uden job. Men humøret er højt, skal snart starte som inde for rengøring. �� 

Jeg er en sød og er jordnær, og som der står på min bedre til face to face !! 

Min mand er 33 år arbejder som gaffeltruck mekaniker og har fast job.. Han også jordnær og kan lide en kold øl el et glas rødvin ! Hedder Martin 

Det jeg/vi søger nogle er til hyggestuender med god mad, bræt spil, snak el. hvad vi finder på ! 

Så hold jer ikke tilbage ! Nicole & Martin ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2017

Jegkiggerpåfugle

Hvor i landet søger i?

Anmeld Citér

11. marts 2017

NicoleG86

For mig/os er det hvor bo er afgørende men mere at bruger tid sammen nogle gang evt om måneder el. hvad man finder af og men hvor du/i henne af 

Anmeld Citér

14. marts 2017

koeapabshicar

Jeg er også lidt nysgerrig på hvor i landet det er :-) Der kan nu være langt mellem nord Sjælland og Midtjylland :-) 

Men jeg synes da det lyder rigtig hyggeligt og vi kan også savne et par at lave ting med :-)

Anmeld Citér

14. marts 2017

NicoleG86

Hej ! Vi bor på Vestsjælland, men som jeg ser på det hvis kimien er der så kan der være flere murligheder for besøge hinanden ! ��

For os det det som sagt vigtigt at få gode vennerpar og stunder sammen ! Evt med tiden ferier.. �� 

Vi ret åben, jordnær og synes selv vi er nemme at snakke med ! Vi kan lide god mand, vin altså min mand, spille bræt el kort ! 

Hvad jer ?? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.