Ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. marts 2017

Kay

Åhhh jeg runder snart et skarpt hjørne... 30

Jeg har det faktisk bedre med det nu ens jeg havde for et år siden.... Men... det er stadig rimelig uvirkeligt at jeg har rund fødselsdag og familien graver efter store ønsker hvilket jeg faktisk ikke rigtig har... 

Jo jeg har kæmpe ønsker som at købe hus og nye bryster... Men ikke sådan ellers ønsker...  måske en ny parfume... ehmmm... ja det er hvad jeg lige kan komme på  

Så ja kan i inspirere mig med lidt ønsker? Gerne med billeder eller link  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2017

De3Guldklumper

Kay skriver:

Åhhh jeg runder snart et skarpt hjørne... 30

Jeg har det faktisk bedre med det nu ens jeg havde for et år siden.... Men... det er stadig rimelig uvirkeligt at jeg har rund fødselsdag og familien graver efter store ønsker hvilket jeg faktisk ikke rigtig har... 

Jo jeg har kæmpe ønsker som at købe hus og nye bryster... Men ikke sådan ellers ønsker...  måske en ny parfume... ehmmm... ja det er hvad jeg lige kan komme på  

Så ja kan i inspirere mig med lidt ønsker? Gerne med billeder eller link  

Jeg ønskede mig en ny cykel

kubus stage

kubus plante bowle

kay Bojesen figurer

så samler jeg på RC stel så det ønskede jeg mig også  

Anmeld Citér

11. marts 2017

Loa

Kan du så ikke bare ønske dig sjove pengegaver Det er vel trods alt tilladt "kun" at ønske sig penge

Anmeld Citér

12. marts 2017

Kay

De3Guldklumper skriver:

Jeg ønskede mig en ny cykel

kubus stage

kubus plante bowle

kay Bojesen figurer

så samler jeg på RC stel så det ønskede jeg mig også  

Jeg har også overvejet at begynde at samle på et stel... 

Anmeld Citér

12. marts 2017

Kay

Loa skriver:

Kan du så ikke bare ønske dig sjove pengegaver Det er vel trods alt tilladt "kun" at ønske sig penge

Jo det er det vel... Men hader selv at give penge  Men ja måske jeg skulle ønske mig penge til en af de store ønsker... 

Anmeld Citér

12. marts 2017

Ciss

Jeg ville ønske mig oplevelser.

Rejsegavekort eller konsertbilletter eller teaterbilletter. Eller måske et madkursus/vinkursus/keramikkursus eller noget andet morsomt, som jeg måske ikke ellers havde turdet/fået sparket mig selv til at prøve.

Anmeld Citér

12. marts 2017

Aggemusen

Profilbillede for Aggemusen

Da jeg fyldte 40 år  sidste sommer, havde jeg absolut heller ingen ønsker - så jeg ønskede mig istedet, at mine gæster donerede penge til et velgørende formål, der betød noget for dem. Jeg havde en super dejlig dag, og når jeg overhørte mine gæster tale om, hvem de havde givet penge og hvorfor, blev jeg helt glad i låget - tjah lidt godt kom der da ud af at runde det skarpe hjørne 

Anmeld Citér

12. marts 2017

Kay

Aggemusen skriver:

Da jeg fyldte 40 år  sidste sommer, havde jeg absolut heller ingen ønsker - så jeg ønskede mig istedet, at mine gæster donerede penge til et velgørende formål, der betød noget for dem. Jeg havde en super dejlig dag, og når jeg overhørte mine gæster tale om, hvem de havde givet penge og hvorfor, blev jeg helt glad i låget - tjah lidt godt kom der da ud af at runde det skarpe hjørne 

Det var også en spændende tilgang 

Anmeld Citér

12. marts 2017

Kay

Ciss skriver:

Jeg ville ønske mig oplevelser.

Rejsegavekort eller konsertbilletter eller teaterbilletter. Eller måske et madkursus/vinkursus/keramikkursus eller noget andet morsomt, som jeg måske ikke ellers havde turdet/fået sparket mig selv til at prøve.

Tja ved bare egentlig ikke hvad det skulle være 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.