sagen kort...
mig og mit barns far gik fra hinanden sidste år. Vi levede et usundt forhold. Han var modbydelig over for mig og kaldte mig øgenavne og dræbte min selvtillid. Der skete meget og vi gik endelig fra hinanden.
Jeg har mødt en ny og han har mødt en ny som bor i det land han er flyttet til og han kommer så til dk når han har lyst. Han ringer aldrig hjem til vores barn. Han ser ham sjældent men de er selvfølgelig glade for hinanden.
Vores barn bliver 5 år om 2 mdr.
Jeg har valgt at holde familie føsdag dog ikke på den rigtige dag.
Har tænkt mig at spørge hans far om vi skal spise morgen mad sammrn på selve dagen hvis han er i dk og evt et eller andet andet og jeg invitere ham ikke til familie føsdagen jeg holder som ikke er på dagen.
Hvordan forklare jeg dette til vores barn. Da jeg sagde jeg ville invitere familien osv spurgte han kommer far også.
Hvordan forklare jeg dette ? Hvad gjorde i ?
Vi taler ikke godt sammrn, vi kan virkelig ikke enes grundet så mange ting og vi holder ikkr denne familie føsdag sammen.
Vil ikke høre negative kommentarer eller de der "jeg havde holdt den sammrm" da det ikke kan ske pga nogle ting jeg ikke lige uddyber.
Tak fordi du læste med og på forhold tak for dit råd hvis du har et 
Anmeld
Citér