Er der stadig håb???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
13 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej 

Okay i søndags fik jeg en gang lyserødt udflåd i stedet for mens og har masser at graviditet symptomer og føler mig også gravid. Så da jeg gik på toilettet her for lidt siden var der en lille strimmel brun udflåd og når jeg tørrede mig kom der lyserødt/laksefarvet på papieret.

Jeg vil være 4+6 idag er der håb for mig endnu eller er løbet kørt? Nogen herinde som har prøvet noget ligende og stadig været gravid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2017

esioul

Anonym skriver:

Hej 

Okay i søndags fik jeg en gang lyserødt udflåd i stedet for mens og har masser at graviditet symptomer og føler mig også gravid. Så da jeg gik på toilettet her for lidt siden var der en lille strimmel brun udflåd og når jeg tørrede mig kom der lyserødt/laksefarvet på papieret.

Jeg vil være 4+6 idag er der håb for mig endnu eller er løbet kørt? Nogen herinde som har prøvet noget ligende?

har du testet?

Anmeld Citér

11. marts 2017

Anonym trådstarter

esioul skriver:

har du testet?

Får kun meget svage positive test

Anmeld Citér

11. marts 2017

esioul

Anonym skriver:

Får kun meget svage positive test

Jamen hvis der er en streg er du jo gravid. 

Der er hvis flere der bløder i starten. Men der er ikke andet for at se tiden an. Bliver stregene tydeligere?

Anmeld Citér

11. marts 2017

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jamen hvis der er en streg er du jo gravid. 

Der er hvis flere der bløder i starten. Men der er ikke andet for at se tiden an. Bliver stregene tydeligere?

Det svinger meget desværre men sidst var det også sådan og der var det først i uge 5+ jeg fik ordenligt positiv. Desværre klarede baby sig ikke videre og fik en sa i uge 8

Anmeld Citér

11. marts 2017

esioul

Anonym skriver:

Det svinger meget desværre men sidst var det også sådan og der var det først i uge 5+ jeg fik ordenligt positiv. Desværre klarede baby sig ikke videre og fik en sa i uge 8

Jeg ville nok ringe til lægen mandag og få en blodprøve med et par dages mellemrum. Den kan hurtigt bekræfte om det udvikler sig. 

Anmeld Citér

11. marts 2017

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg ville nok ringe til lægen mandag og få en blodprøve med et par dages mellemrum. Den kan hurtigt bekræfte om det udvikler sig. 

Må.se om blødningen tager til. Har ikke ondt eller noget. Hvis blødningen tager til så tror jeg desværre det var det

Anmeld Citér

11. marts 2017

Rockertand

esioul skriver:

Hvorfor skulle man tage en blodprøve?

Anmeld Citér

11. marts 2017

esioul

Rockertand skriver:

Hvorfor skulle man tage en blodprøve?

Jeg tænker mere pga hendes forhistorie med en spontan abort i uge 8, at det kunne være lægen ville følge det tættere. 

Anmeld Citér

11. marts 2017

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tænker mere pga hendes forhistorie med en spontan abort i uge 8, at det kunne være lægen ville følge det tættere. 

Min læge er en idiot dengang jeg kom til ham at der vsr noget galt med min baby sendte han mig bare væk med et pjat så du nok bare ikke gravid alligevel selvom han selv havde bekræftet det en uge forinde. Jeg måtte til wn gynækolog og skannes for at finde ud af jeg var gravid men baby desværee ikke klarede den. Min læge var ligeglad med min bekymringer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.