Jeg har syndet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

memuffin

Miamaja skriver:

hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Honningblomst

Ihh, hvor dejligt at blive forkælet lidt....og trist det er så svært at finde bukser som sidder godt på dig.

Knus Eva...

Anmeld

9. oktober 2009

Miamaja

Eva skriver:

Ihh, hvor dejligt at blive forkælet lidt....og trist det er så svært at finde bukser som sidder godt på dig.

Knus Eva...

jamen, det er saa dejligt. specielt hvis det er uventet. er det bare mig der synes det er et rent projekt at finde god pasform i jeans eller hvad?

Anmeld

9. oktober 2009

Cris

Miamaja skriver:

Ja, jeg blev vildt overrasket !!- rigtig sodt af ham. saa det eneste jeg skulle gore var at smutte i butikken, finde det par der passede og saa ordnede han betalingen over tlf- virkelig galant
Saa nu onsker han sig spaghetti til aftensmad saa det skal han da helt klart have.
dejligt du kunne 'synde' lidt med en cola hehe

Nej Miamaja!!! Hvor er han sød! Og self skal han nyde nogle gode spaghetti i aften og mon ikke, at han også ønsker sig en ekstra omgang i dobbelsengen? Hahahahahahaha  God mad og god sex og så er mænderne evig glade

Anmeld

9. oktober 2009

Miamaja

Cris skriver:

Nej Miamaja!!! Hvor er han sød! Og self skal han nyde nogle gode spaghetti i aften og mon ikke, at han også ønsker sig en ekstra omgang i dobbelsengen? Hahahahahahaha  God mad og god sex og så er mænderne evig glade

hahahahaha.. det er ikke engang logn. hvad man kan faa maend til hvis de faar lidt hygge senere.. hmmmmm

Anmeld

10. oktober 2009

benthe :-)

det var der sødt af ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.