Erfaringer med Valmed test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. marts 2017

Baby skruk

Hej.

lad mig lige starte med at skrive at jeg tænker min test er ugyldig, men vil gerne lige høre jeres erfaringer med Valmed testen alligevel.

i morges tog jeg en test, C stregen kom som den skulle men T feltet var helt lyserødt, så hvis der var en streg var den ikke til at se.

normalt synes jeg jo de plejer at blive hvide i felterne meget hurtigt, men ikke denne test, den var helt igennem lyserød i hele testfeltet, så jeg lod den ligge og tænkte den var negativ.

Min mand og jeg tager ud og handler, da vi kommer hjem vil han lige se testen og han kommer nærmest hoppende ind, for nu har feltet ændret sig, det T felt som var helt lyserødt er nu Hvidt med en fin utydelig streg, som man ikke kunne se imens den var helt lyserød.

Jeg sagde til min mand vi ikke kan regne med den, men vi må prøve en ny test i morgen.

Men er der andre der har prøvet det med dette mærke?

tænker om jeg skal have fat i nogle andre teste istedet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2017

Frk.S

Altså jeg har testet med Valmed i alle mine 3 graviditeter (og også brugt dem et par gange hvor der ikke har været noget). Jeg har oplevet at T-feltet blev lyserødt, men at det så hurtigt ændrede sig til hvidt med eller uden streg.

Hvor lang tid gik der inden du gik fra den og vurderede den som negativ? Hvis du ret hurtigt har lagt den fra dig, kan du jo have misset, at den faktisk blev positiv indenfor den angivne tid....

Jeg ville helt klart tage en ny test. 

Anmeld Citér

10. marts 2017

Baby skruk

Der gik ca. 10 min. Og der var feltet helt lyserødt.

men efter det forsvandt så den sådan ud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.