5 dag over tid og stadig kun svag positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. marts 2017

Anonym trådstarter

Er nu 5 dage over tid  og de eneste test jeg får er meget svag positiv der bliver tydligere ligner næsten skyggestreger. Dog tog jeg en test fra fakta her til morgen og den var tydligere man skulle ikke søge efter den. 

Er der nogen som har prøvet dette hvor det blev en rigtig positiv test og hvor den blev der. Har brug for lidt lykkehistorier

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Er nu 5 dage over tid  og de eneste test jeg får er meget svag positiv der bliver tydligere ligner næsten skyggestreger. Dog tog jeg en test fra fakta her til morgen og den var tydligere man skulle ikke søge efter den. 

Er der nogen som har prøvet dette hvor det blev en rigtig positiv test og hvor den blev der. Har brug for lidt lykkehistorier

Testede først positiv 5+3 og den var også svag. Testede ikke efter da en streg er en streg. Du bliver hverken mere eller mindre gravid afhængig af styrken på stregen. Er det en streg så er fu gravid. 

Tillykke :-)

Anmeld Citér

10. marts 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Testede først positiv 5+3 og den var også svag. Testede ikke efter da en streg er en streg. Du bliver hverken mere eller mindre gravid afhængig af styrken på stregen. Er det en streg så er fu gravid. 

Tillykke :-)

Er bare så bange for baby dør igen sidste gang døde den og det fandt vi først ud af i uge 8   og frygter det sådan at det vil ske igen

Anmeld Citér

10. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Er bare så bange for baby dør igen sidste gang døde den og det fandt vi først ud af i uge 8   og frygter det sådan at det vil ske igen

Kan jeg godt forstå du frygter. Men det kan en graviditetstest ikke afgøre for dig. Så ingen grund til at blive ved med at teste. Der er en streg. Den er positiv du er gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.