Hvad var jeres tidlige symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kunne det lyde som graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

743 visninger
8 svar
8 synes godt om
10. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej Kvinder,

Jeg vil egentlig blot høre hvad jeres TIDLIGE graviditetssymptomer var? Evt. før I overhovedet testede positiv 

Hvor lang tid gik der før I fik en positiv test på trods af symptomerne?

Jeg er nu gået 6 dage over tid, jeg har taget et par tests (søndag og mandag) som var negative.

Jeg har trykken i underlivet, dårlig mave, lyst til at spise ofte men får så kvalme efter, jeg får opstød når jeg har spist, føler jeg skal tisse oftere (drak 3-4 glas væske hele dagen igår, men alligevel skulle jeg tisse konstant), jeg er supertræt selvom jeg hviler meget og så føles mine bryster større.

Gik i seng ved 23 tiden, og vågnede en time efter fordi jeg fik ondt i maven, gik på toilet med dårlig mave og var sulten lige efter. Sidder nu i sofaen i undertøj og har det lidt varmt (plejer jeg ikke at have), stadig med trykken/niven i underlivet og fortsat med opstød.. Kan det mon have noget på sig? Ifølge termins beregner vil jeg være 4+6 nu, i så fald at der er noget.

På forhånd tak, fra en håbefuld kvinde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2017

Abracadabra

Du mangler den mest oplagte svarmulighed, nemlig 'tag en ny test'. Det sikreste symptom (og det eneste brugbare) er, at ens øjne kigger på en positiv test.

Anmeld Citér

10. marts 2017

Karina84

Abracadabra skriver:

Du mangler den mest oplagte svarmulighed, nemlig 'tag en ny test'. Det sikreste symptom (og det eneste brugbare) er, at ens øjne kigger på en positiv test.

Enig!

Før jeg overhovedet læste teksten, tænkte jeg - en positiv test og intet andet.

Du kan være ramt af alle symptomer eller slet ingen, når du er gravid. Det kan være en milliard ting der gør at du har det som du har det, kun en test kan give dig svaret på om du er gravid eller ej.

Anmeld Citér

10. marts 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Helt sikkert test igen om nogle dage. 

Hvis den dårlige mave fortsat er der, er det i særdeleshed vigtigt at få rigeligt med vand. Det lyder jo ikke til at du får helt nok. 

Anmeld Citér

10. marts 2017

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Helt sikkert test igen om nogle dage. 

Hvis den dårlige mave fortsat er der, er det i særdeleshed vigtigt at få rigeligt med vand. Det lyder jo ikke til at du får helt nok. 

Den dårlige mave er lidt on/off - men der er gang i den, kan jeg mærke. Altså der er bobler, rumlen osv. Jeg har rigtig ondt i underlivet lige pt.

Anmeld Citér

10. marts 2017

Stivdie

Synes ærlig talt det lyder mere som om du er ved at lægge dig med en maveinfluenza. Men  for du også er gravid   Selv havde jeg ingen symptomer før positiv test. 

Anmeld Citér

11. marts 2017

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Synes ærlig talt det lyder mere som om du er ved at lægge dig med en maveinfluenza. Men  for du også er gravid   Selv havde jeg ingen symptomer før positiv test. 

Ingen maveinfluenza her 

Begyndte at få rigtig kraftige menstruationssmerter igår og har blødt som en sindssyg. Har blødt igennem på 3 timer, og har konstant ondt og kvalme...

Anmeld Citér

11. marts 2017

Bananaalice

Dine symptomer lyder som mine menstruationer Hver gang.. TIlgengæld da jeg var gravid for snart 2 år siden havde jeg ingen symtpomer overhovedet, udover mangel på menstruation, og en mave der føltes hård.

Anmeld Citér

12. marts 2017

Stivdie

Anonym skriver:

Ingen maveinfluenza her 

Begyndte at få rigtig kraftige menstruationssmerter igår og har blødt som en sindssyg. Har blødt igennem på 3 timer, og har konstant ondt og kvalme...

Hold op det lyder voldsomt! Har helt ondt af dig 

Måske en bio? Men jeg er jo også velsignet at jeg ikke har mens smerter, kun en let murren, og jeg bløder moderat 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.