Første lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej 

så nærmer første lægebesøg sig og nervøsiteten begynder at melde sig, for første gang er man jo altid spændt og nervøs. Det er stadig uvirkeligt at være gravid.

hvordan forløber undersøgelsen og havde i kæresten/ manden med?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Der blev oprettet vandrejournal. Noteret blodtryk, vægt, drøftet sygdomme i familen. Snakket om tilbuddet vedr nakkefoldsscanning, jordemoderbesøg osv. 

Havde ikke min mand med. For mig var scanningerne det vigtigste han var med til. Der hvor der var mest på spil.

Jm besøg og lægebesøg handler mest om kvindekroppen og dens virke i forhold til graviditeten. Selvfølgelig en lille snak om graviditet/barn i forhold til parforholdet, de fysiske rammer osv. Men den klarede jeg fint alene. 

Anmeld Citér

9. marts 2017

Stivdie

Jeg har haft manden med begge gange, og det var meget godt. Første gang var jeg nemlig ikke klar over, at min læge havde en scanner til indvendig scanning, så der fik vi lov at se hjerteblink første gang. 

Anden gang var manden med fordi han vidste der var en scanner, men denne gang var der desværre ikke hjerteblink, og jeg måtte have tid til en kirurgisk abort. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.