Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi mistede i november/december men er nu allerede gravid igen, er 5+2 idag.
Synes godt nok det er vildt det hele. Tog en test til morgen og der er intet at tage fejl af. Fik aldrig så tydelig en test sidst, så håber det tegner godt denne gang VI ER SÅ GLAAAAADE
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med graviditeten!!
SDD skriver: Stort tillykke med graviditeten!!
Tusind tak skal du have
Stort tillykke med graviditeten hvor er det dejligt, at det er lykkedes så kort efter aborten. Sender en masse baby klister i din retning, så babyen bliver hængende.
Oplevede selv en spontan abort i slut september og stod med en positiv test igen i starten af november.
Knus
Ayasmor skriver: Stort tillykke med graviditeten hvor er det dejligt, at det er lykkedes så kort efter aborten. Sender en masse baby klister i din retning, så babyen bliver hængende. Oplevede selv en spontan abort i slut september og stod med en positiv test igen i starten af november. Knus
Ja det er gået rigtig stærkt må man sige Men det er dejligt og tusind tak skal du have
Og tillykke til dig også
Kæmpe stort tillykke!! Jeg har også fået en positiv test her til morgen efter 1,5 år i behandling
Smilepigen skriver: Kæmpe stort tillykke!! Jeg har også fået en positiv test her til morgen efter 1,5 år i behandling
Kæmpe stort tillykke til dig også
Mbonde skriver: Vi mistede i november/december men er nu allerede gravid igen, er 5+2 idag. Synes godt nok det er vildt det hele. Tog en test til morgen og der er intet at tage fejl af. Fik aldrig så tydelig en test sidst, så håber det tegner godt denne gang VI ER SÅ GLAAAAADE
Stort tillykke med de flotte streger. Havde en Missed abortion i uge 10 i oktober og har stadig til gode at teste positiv igen
Stivdie skriver: Stort tillykke med de flotte streger. Havde en Missed abortion i uge 10 i oktober og har stadig til gode at teste positiv igen
Tusind tak
Det sker lige pludselig, jeg krydser fingre for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128