okay undskylder lige den lange besked her
siden i fredags, altså d. 3 marts der har jeg haft svingene køresyge kvalme, og træthed. jeg tænkte ikke videre over det. Søndag stod den så til at jeg skulle have min mens, og den er reglmæssig og starter altid om morgnen, denne gang kom der ikke noget, oppe af dagen går jeg på toilettet og der har jeg plet blødt eller vil måske mere sige at det var lyserødt udflåd, og kunne tørre hvad svare til en 25 øre størrelse lyserødt udflåd væk. og så kom der kun igen gultbrunt/hvidt udflåd resten af dagen. mandag kom der gultbrunt udflåd og op af dagen lidt plet blødning (lyserødt udflåd) og så stoppede det igen og siden har der intet været. har ikke haft mens smerter eller ondt og har jeg stadig ikke.
tog så en test fra normal og der er en Meget meget utydelig streg som man næsten ikke kan se, og har også prøvet en fra rema og netto som også begge har en meget utydelig streg. tog så en test mere fra normal og igen kunne man ane en Meget svag streg. jeg vil være 4+4 i dag hvis det er, burde den så ikke være positiv.
jeg går som sådan ikke og tror og håber, da hvis jeg er så er det et kæmpe uheld det er sket. dog hvis jeg er gravid, så vil jeg da blive lykkelig, selvom det ikke er planlagt.
jeg har pt. disse symptomer med start fredag.
-hovedpine
-øm i skulder og nakke
-Kvalme (køresygekvalme)
-ekstrem træthed
-der er mad jeg normalt altid har spist som jeg ikke længere kan spise, uden det smager dårligt.
-bøvser meget
-prutter merget (hvilket jeg aldrig gør og bestemt ikke offentlige steder)
så til jer:
Hvor mange som har haft sådan en blødning har faktisk været gravide?
Hvor mange af jer har ikke kunne fremtrylle de magiske streger før uge 5-6 stykker eller mere?
håber nogen vil svare på det. for syntes ikke Google er en stor hjælp.
Anmeld
Citér