Hvornår "slutter" en biokemisk graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.622 visninger
15 svar
5 synes godt om
8. marts 2017

Mbonde

Jeg er 5+1 Idag og kom til at tænke på hvornår er det egentlig man siger det ikke er en biokemisk graviditet mere?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2017

AnoMom

Mbonde skriver:

Jeg er 5+1 Idag og kom til at tænke på hvornår er det egentlig man siger det ikke er en biokemisk graviditet mere?

Efter uge 6. Derefter hedder det en spontan abort  

Anmeld Citér

8. marts 2017

Mbonde

AnoMom skriver:

Efter uge 6. Derefter hedder det en spontan abort  

Ved det både kan hedde 5+1 og være i 6. Uge, men er jeg så over den biokemiske periode hvis man kan sige det sådan ?

Anmeld Citér

8. marts 2017

AnoMom

Mbonde skriver:

Ved det både kan hedde 5+1 og være i 6. Uge, men er jeg så over den biokemiske periode hvis man kan sige det sådan ?

Nej du skal over 6+.

Anmeld Citér

8. marts 2017

Mbonde

AnoMom skriver:

Nej du skal over 6+.

Aha okay, der er ikke så længe til så hehe 

Tusind  tak for din hjælp 

Anmeld Citér

8. marts 2017

Kløver

Det er fra 6+0 og frem  

Så indtil 5+6 er det en bio 

https://www.baby.dk/videnom/4p293/graviditet-mislykket-biokemisk-graviditet.aspx

Anmeld Citér

8. marts 2017

Rockertand

Mbonde skriver:

Jeg er ikke helt enig med de andre.

Det hedder en biokemisk graviditet indtil graviditeten kan konstateres på anden vis end ved biokemi (deraf navnet), det vil sige, at i den tid hvor du kun ved, at du er gravid ved hjælp af blodprøve eller urintest, da er det biokemisk, i det øjeblik graviditeten kan konstateres på en skanning, så er det en spontan abort (i fald det går galt).

Tidspunktet kan variere, derfor kan der ikke sættes eksakt tidspunkt på, men dog vejledende.

Anmeld Citér

8. marts 2017

AnoMom

Årgangs Mor skriver:

Det er fra 6+0 og frem  

Så indtil 5+6 er det en bio 

https://www.baby.dk/videnom/4p293/graviditet-mislykket-biokemisk-graviditet.aspx

Jeg fik at vide det var til og med 6+6 ?

Anmeld Citér

9. marts 2017

Cassandra

Mbonde skriver:

http://www.graviditet.xyz/biokemisk-graviditet/

prøv at læse dette

Held og lykke med graviditeten

Anmeld Citér

9. marts 2017

Frk.S

Rockertand skriver:

Jeg er ikke helt enig med de andre.

Det hedder en biokemisk graviditet indtil graviditeten kan konstateres på anden vis end ved biokemi (deraf navnet), det vil sige, at i den tid hvor du kun ved, at du er gravid ved hjælp af blodprøve eller urintest, da er det biokemisk, i det øjeblik graviditeten kan konstateres på en skanning, så er det en spontan abort (i fald det går galt).

Tidspunktet kan variere, derfor kan der ikke sættes eksakt tidspunkt på, men dog vejledende.

Præcis. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.