Gave til børnehaven ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.253 visninger
4 svar
4 synes godt om
8. marts 2017

Tystys14

Hej de damer på baby. Søger et råd som jeg håber i kan hjælpe mig med. 

Vores store pige skal starte i skole her om lidt, og i den forbindelse kan jeg forstå det normalt at man lige giver en lille ting til personalet eller børnene. 

Men, giver man først noget når "alle" ens børn er færdige med børnehave, eller er det kutymen at give en ting for hvert barns afslutning.?  

Vores store deler slikposer ud sammen med de andre førskolebørn, og der er en fin afslutning for dem. Hendes lillesøster er lige startet i børnehaven, så vi siger jo sådan set ikke farvel endnu??? 

Hvad ville i? Give en lille gave for hvert barn ? Eller vente og give en lidt større ting når lillesøster også er færdig med børnehaven.? 

Håber i lige kan hjælpe os lidt her. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2017

Guldlok88

Give en gave for hvert barn  

Anmeld Citér

8. marts 2017

MoarMoar

I vores børnehave giver man ikke gaver til til de andre børn når man skal starte i skole. Gaver til personalet, ville jeg heller ikke give. Kun ved meget speciel lejlighed eller hjemmelavet gaver fra børnene. 

Anmeld Citér

8. marts 2017

esioul

Tystys14 skriver:

Vores store pige skal starte i skole her om lidt, og i den forbindelse kan jeg forstå det normalt at man lige giver en lille ting til personalet eller børnene. 

Men, giver man først noget når "alle" ens børn er færdige med børnehave, eller er det kutymen at give en ting for hvert barns afslutning.?  

Vores store deler slikposer ud sammen med de andre førskolebørn, og der er en fin afslutning for dem. Hendes lillesøster er lige startet i børnehaven, så vi siger jo sådan set ikke farvel endnu??? 

Hvad ville i? Give en lille gave for hvert barn ? Eller vente og give en lidt større ting når lillesøster også er færdig med børnehaven.? 

Vi får ofte et fint kort og en kurv med blandet ting eller en æske chokolade når børn stopper. Jeg ved at det sidste hold vi sende afsted gik sammen og gav hver pædagog på stuen en ting  

Anmeld Citér

8. marts 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har to børn der er stoppet i bh. Begge gange lavede vi en frivillig indsamling og så blev der købt nyt legetøj til børnehaven som de fik den dag der var afsked.

Der var ca. 25 børn der stoppede med min datter for 2 år siden og jeg mener, at der blev samlet omkring 700 kr. ind. Det var mig der stod for det. Der blev givet alt for 20-100 kr.

Der blev købt nyt legetøj: biler, madlegetøj, perler mv. Så fik jeg lavet en ramme, hvor der stod en hilsen til pædagoerne fra alle børnene der gik ud. Den har de stadigvæk hængende.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.