Projekt baby nu? Baby på 14 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej ☺ 

mig og min kæreste har snakket lidt om baby projekt (3) jeg er 24 og han er 28. Jeg har en datter på 9 fra tidligere .

sammen har vi en datter på 14 måneder (december 2015) 

vi har snakket om endnu en baby, men er det for tidligt ? Ville i vente ? 

Hvilke udfordringer kan komme hvis vi begynder nu vil hun jo være min 2 år når den Lille kommet hvis det sker med det samme 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2017

CC79

Vi har to med 15 mdr imellem og det har været og er fantastisk. De er de bedste venner og har hinanden til alt og ja kan kun sige jeg ser fordele.

Anmeld Citér

9. marts 2017

Aristocats

Jeg synes det er alt for tidligt. Men det er jo også en individuel sag. Jeg gad bare som udgangspunkt ikke have 2 små børn så tæt på hinanden. 

Anmeld Citér

9. marts 2017

Frk.S

Om det er for tidligt kan kun i svare på - det er jo meget individuelt hvor lang tid man ønsker sig der skal være mellem ens børn. 

Jeg kunne godt finde på at starte PB med en på 14 måneder.... dog har vi lidt længere mellem vores børn (knap 3 år). 

Anmeld Citér

9. marts 2017

Lunae

Det er kun jer selv, der kan vurdere om jeres overskud er der.

Jeg har en del veninder, som lige har fået nr. 2 eller venter sig nr. 2. De har mellem 1,5 og 2 år mellem nr, 1-2. 

Herhjemme er der 2,10 år mellem storesøster og lillebror. Det har været perfekt for os. Nu venter vi os endnu en lillebror, men der kommer til at være 3,10 år mellem den mellemste og den yngste. Vi vil gerne have mulighed for at give de små poder så meget opmærksomhed spm muligt, og vi har ikke kunnet se det lade sig gøre med to helt små børn på samme tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.