Måske gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2017

Anonym trådstarter

spørgsmålene lyder. 

1. Implantionsblødningen er det den der sker den dag din mens skulle komme eller når du går ind i uge 3?

2. Pletblødningen er det det samme som Implantionsblødningen 

3. Er det godt eller skidt at få disse to blødninger (vi snakker 1 gang om dage i 2 dage. Lyserødt/laksefarvet  udflåd)

4. Hvor mange herinde som har haft denne blødning viste sig at holde stik med i var gravide

Det mit første barn og har ikke læst så meget op på det endnu da det er sket lidt uventet.

Håber nogen kan svare på mine spørgsmål.

Jeg er meget træt, jeg har meget kvalme, udflåd og ændret spisevaner, render også ofte på toilettet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2017

Anonym

Jeg oplevede ingen blødning, hverken plet, brunt eller andet, da jeg blev gravid. Det er langt fra alle, der oplever implentationsblødning. 

Dermed ikke sagt, at det ikke er det, du oplever. Men der er nok ikke så meget andet at gøre end at vente på testdag :-)

Anmeld Citér

8. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg oplevede ingen blødning, hverken plet, brunt eller andet, da jeg blev gravid. Det er langt fra alle, der oplever implentationsblødning. 

Dermed ikke sagt, at det ikke er det, du oplever. Men der er nok ikke så meget andet at gøre end at vente på testdag :-)

Den har været der. Men test stadig negativ. Fik lyserødt udflåd den dag jeg skulle have mens og det var det

Anmeld Citér

8. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

Den har været der. Men test stadig negativ. Fik lyserødt udflåd den dag jeg skulle have mens og det var det

Er du stoppet med prævention for nylig? Og er din cyklus regelmæssig?

Det kan desværre bare være mens, der er forsinket. Det sker en gang i mellem, også selvom man har en regelmæssig cyklus. Og prævention med hormoner kan lave meget rod i cyklus, når man stopper. Jeg havde hurtigt en regelmæssig cyklus efter p-piller. Troede jeg. Efter fine cykli på 28 ændrede den sig pludselig til at være 35 dage... 

Og så kan det selvfølgelig være, at du er gravid, men ikke kan teste positiv endnu. Der er nogen, der først tester positiv i uge 5-6. Det er sjældent, men det sker. 

Jeg krydser fingre for, at du bare er en af dem, der tester sent positiv :-)

Anmeld Citér

8. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er du stoppet med prævention for nylig? Og er din cyklus regelmæssig?

Det kan desværre bare være mens, der er forsinket. Det sker en gang i mellem, også selvom man har en regelmæssig cyklus. Og prævention med hormoner kan lave meget rod i cyklus, når man stopper. Jeg havde hurtigt en regelmæssig cyklus efter p-piller. Troede jeg. Efter fine cykli på 28 ændrede den sig pludselig til at være 35 dage... 

Og så kan det selvfølgelig være, at du er gravid, men ikke kan teste positiv endnu. Der er nogen, der først tester positiv i uge 5-6. Det er sjældent, men det sker. 

Jeg krydser fingre for, at du bare er en af dem, der tester sent positiv :-)

Har ikke taget prævention i snart 3 år. 

Jeg har aldrig fået sådan en lyserød/laksefarvet udflåd og det er helt væk nu. 

Min mens er 100% reglmæssig og havde æl d. 19 og skulle havde haft mens i søndags som så var meget lidt udflåd der vsr lyserødt. 

Har taget en test igen og der er en meget svag streg meget svær at se så håber da den bliver tydligere om nogle dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.