Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja det lyder tosset men når jeg mærker på min mave er det som om den er mere spændt ud i venstre end højre
jeg er kun 13 uger henne og scanningen i uge 12 var super fin
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sagtens Min bebse har foretrukken plads ovre i højre side af livmoderen, og sådan har det været gennem hele graviditeten. Jeg kan huske at når jeg vågnede om morgenen og min blære var fyldt, så kunne man så tydeligt se en "bule" i højre side af maven. Til NF sad han sammenkrøllet oppe i højre hjørne, og til MD lå han også med ryggen ud mod højre side af livmoderen. I dag var jeg til jordemoderkonsultation, og også her kunne hun mærke hans lille ryg og numse ud mod højre side Jeg ved ikke hvorfor han har den foretrukne plads, men tænker at det er meget normalt
Pianisten skriver: Sagtens Min bebse har foretrukken plads ovre i højre side af livmoderen, og sådan har det været gennem hele graviditeten. Jeg kan huske at når jeg vågnede om morgenen og min blære var fyldt, så kunne man så tydeligt se en "bule" i højre side af maven. Til NF sad han sammenkrøllet oppe i højre hjørne, og til MD lå han også med ryggen ud mod højre side af livmoderen. I dag var jeg til jordemoderkonsultation, og også her kunne hun mærke hans lille ryg og numse ud mod højre side Jeg ved ikke hvorfor han har den foretrukne plads, men tænker at det er meget normalt
Okay vildt
Jeg gik nærmest sidelæns sidst i graviditeten nogle gange, fordi frøkenen foretrak højre side og resolut lagde sig der. Meget normalt
Lykkelig-Kvinde skriver: Ja det lyder tosset men når jeg mærker på min mave er det som om den er mere spændt ud i venstre end højre jeg er kun 13 uger henne og scanningen i uge 12 var super fin
Sagtens jeg har været gravid med fire børn de lagde alle mest I højre side så jeg har mere løst hud der nu
Sjovt, jeg oplevede det slet ikke første gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128