Betegnes dette som mens (indholder usmaligt bille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts 2017

Anonym trådstarter

Vi prøver på barn nr. 2

Jeg skulle have mens i søndags men fik i stedet sådan nogen her (se billed) 

Skal det betegnes som mens. Fik det en gang søndags og en gang igår og det var det.  Og det ligner blot udflåd der er lyserødt. 

Jeg har valgt ikke at teste endnu og give det dage da jeg også er i tvivl om det er en mens. Der var lidt mere i søndags men der var det lige så lyst som på billedet

Håber nogen kan hjælpe og undskyld billedet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2017

Melm

Jeg vil ikke betragte det som mens..

Anmeld Citér

7. marts 2017

Anonym

Det ville jeg ikke mene, måske begyndelsen på mens! 

Anmeld Citér

7. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det ville jeg ikke mene, måske begyndelsen på mens! 

Min mens gør aldrig sådan det starter og så bliver det ved har kun mens to dage og der er intet idag overhoved har heller ingen mens smerter eller tegn  på mens. Det eneste symptom er jeg er træt og bliver kærersyg ved tanken om en bus eller bil

Anmeld Citér

7. marts 2017

Anonym trådstarter

7. marts 2017

VN

Som skrevet i din anden tråd - tag en graviditetstest  jeg ville heller ikke tage det der som mens. Krydser fingre for at den er der 

Anmeld Citér

7. marts 2017

Anonym trådstarter

VN skriver:

Som skrevet i din anden tråd - tag en graviditetstest  jeg ville heller ikke tage det der som mens. Krydser fingre for at den er der 

Krydser bestemt også kunne være skønt. 

Jeg har tisset meget de sidste 4 dage og haft køresyge kvalme siden fredag. Samt kan jeg åbenbart ikke lide sushi med laks selvom det er det eneste jeg spiser normalt og så har jeg allerede lagt mig i seng. Siden søndag har jeg været faldet i søvn stort set før kl. 22 og jeg er nat menneske og går normalt først i seng kl. 2. Men tør ikke tro på den

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.