Krop umulig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
6 svar
2 synes godt om
7. marts 2017

Steph_Laurits

Godmorgen herinde 

Jeg er møgforvirret, stoppede på p-piller i oktober og har siden da, haft min mens til tiden hver eneste gang. Men denne gang er jeg nu gået 3 dage over tid (skulle have haft mens i lørdags).

Jeg har taget 3 tests (altså blot de billige strips fra ebay - er de overhovedet til at regne med)?  og de var negative.

Jeg har et par gange om dagen "murren" i underlivet som om mens er på vej, men slet ikke i den intensitet som det plejer at være, og der kommer som sagt intet. Mine bryster spænder og brystvorterne er en smule ømme.

Har lige haft ringet til lægen for at høre vedr. evt. blodprøve, men hun mente ikke at det var nødvendigt, og at det nok bare er hormonforstyrrelser 

Andre der har prøvet lignende?

Kom jeres mens, eller var der noget? 

Kærligst, Steph_Laurits 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2017

Abracadabra

Steph_Laurits skriver:

Godmorgen herinde 

Jeg er møgforvirret, stoppede på p-piller i oktober og har siden da, haft min mens til tiden hver eneste gang. Men denne gang er jeg nu gået 3 dage over tid (skulle have haft mens i lørdags).

Jeg har taget 3 tests (altså blot de billige strips fra ebay - er de overhovedet til at regne med)?  og de var negative.

Jeg har et par gange om dagen "murren" i underlivet som om mens er på vej, men slet ikke i den intensitet som det plejer at være, og der kommer som sagt intet. Mine bryster spænder og brystvorterne er en smule ømme.

Har lige haft ringet til lægen for at høre vedr. evt. blodprøve, men hun mente ikke at det var nødvendigt, og at det nok bare er hormonforstyrrelser 

Andre der har prøvet lignende?

Kom jeres mens, eller var der noget? 

Kærligst, Steph_Laurits 

Jeg tror, der er rigtigt mange, der har prøvet noget lignende. Mig selv inkluderet.

Jeg testede dagligt indtil menstruation, hvilket ikke er særligt rationelt. Skulle jeg anbefale en anden løsning, er det at teste hver anden til tredje dag til menstruation. Hvis man så går 2-3 uger uden positiv test, må man primært overveje hormonel ubalance. Moderne graviditetstests er ret gode - så risikoen for falsk negativ er meget lav. Stol på testen - og bliv ved med at teste (dog ikke dagligt).

Jeg brugte selv de meget billige tests.

Anmeld Citér

7. marts 2017

Steph_Laurits

Abracadabra skriver:

Jeg tror, der er rigtigt mange, der har prøvet noget lignende. Mig selv inkluderet.

Jeg testede dagligt indtil menstruation, hvilket ikke er særligt rationelt. Skulle jeg anbefale en anden løsning, er det at teste hver anden til tredje dag til menstruation. Hvis man så går 2-3 uger uden positiv test, må man primært overveje hormonel ubalance. Moderne graviditetstests er ret gode - så risikoen for falsk negativ er meget lav. Stol på testen - og bliv ved med at teste (dog ikke dagligt).

Jeg brugte selv de meget billige tests.

Altså du mener til den menstruation som endnu ikke er kommet? 

Tænker at vente en lille uge med at teste igen, hvis den endnu ikke er kommet. 

Skide træls med det "murren" når det alligevel ikke gider komme 

Anmeld Citér

7. marts 2017

Abracadabra

Steph_Laurits skriver:

Altså du mener til den menstruation som endnu ikke er kommet? 

Tænker at vente en lille uge med at teste igen, hvis den endnu ikke er kommet. 

Skide træls med det "murren" når det alligevel ikke gider komme 

Ja, jeg mener til den menstruation, du venter på... �� Enten får du en positiv test eller en menstruation (eller et langt forvirrende forløb med pcos eller andet hormonelt rod). 

Det lyder som en god plan med en ny test om en uge.

Anmeld Citér

8. marts 2017

Steph_Laurits

Abracadabra skriver:

Ja, jeg mener til den menstruation, du venter på... �� Enten får du en positiv test eller en menstruation (eller et langt forvirrende forløb med pcos eller andet hormonelt rod). 

Det lyder som en god plan med en ny test om en uge.

Håber jeg slipper for alt bøvlet 

Har du oplevet at have meget luft i maven og ligeledes at slå de mest grumme prutter  (ildelugtende) i forbindelse med graviditet? 

Anmeld Citér

8. marts 2017

Abracadabra

Steph_Laurits skriver:

Håber jeg slipper for alt bøvlet 

Har du oplevet at have meget luft i maven og ligeledes at slå de mest grumme prutter  (ildelugtende) i forbindelse med graviditet? 

Jeps! Men for mig sker det nu mest i forbindelse med menstruation.

Anmeld Citér

8. marts 2017

Steph_Laurits

Abracadabra skriver:

Jeps! Men for mig sker det nu mest i forbindelse med menstruation.

Okay, det har jeg dog aldrig haft i forbindelse med mens.

Men ja, jeg må vente spændt og håbe på noget godt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.