Alenemor - hjælp til det juridiske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
8 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. marts 2017

Mari21

Hej baby.dk

Står i den situation at jeg pludselig skal være alenemor efter 3 år i fast forhold, men han har valgt at stikke halen mellem benene. Jeg er 15 uger henne. 
Jeg er i chok 

Derfor vil jeg gerne vide præcis hvor jeg står.

Jeg er 21 og studerende på universitet, faren til barnet vil ikke have noget med det at gøre overhovedet. Han er også studerende på SU

Hvad kan jeg få udbetalt om måneden efter de 12 barselsklip? 
Har slet ikke styr på de forskellige ting endnu.. 

Han skal selvfølgelig betale hver måned, men kan jeg forlange mere af ham økonomisk? F.eks til enkeltudgifter? 

Nu siger han at han ikke ønsker nogen kontakt med barnet overhovedet. Hvis han pludselig fortryder, har jeg på ingen måde lyst til at lade ham have samvær, og det samme gælder hans forældre. (det skal siges at de har presset mig til at tage til Sverige og få en abort). Derfor er de i mine øjne ikke værdige til at skulle have noget som helst med den lille guldklump at gøre! Overhovedet!

Kom med alt der kunne være nyttigt, det bliver modtaget med kyshånd! 

HIT ME! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2017

Anonym

Mari21 skriver:

Hej baby.dk

Står i den situation at jeg pludselig skal være alenemor efter 3 år i fast forhold, men han har valgt at stikke halen mellem benene. Jeg er 15 uger henne. 
Jeg er i chok 

Jeg er 21 og studerende på universitet, faren til barnet vil ikke have noget med det at gøre overhovedet. Han er også studerende på SU

Han skal selvfølgelig betale hver måned, men kan jeg forlange mere af ham økonomisk? F.eks til enkeltudgifter?