Hej alle.
Jeg er helt ny herinde.
Jeg er en 25 år gammel pige/kvinde, som i dag er gået 5 dage over tid. Jeg tog en test for 5 dage siden, der var negativ. Nu er der gået yderligere 5 dage uden spor af mens.
I eftermiddags havde jeg så en lille bitte smule brunt udflåd (sorry) og tænkte, at så nu kom min menstruation endelig... Tog bind på og smuttede op og hentede min lille nevø i vuggestuen.
Nu er jeg kommet hjem efter 5 timer og der er kun kommet 1-2 små dråber brunt udflåd. Og de seneste par timer er der intet kommet overhovedet. Jeg kan læse mig frem til, at det er forholdsvist normalt i de tidlige uger. HVIS jeg er gravid må jeg være omkring 4+6.
Det er ikke planlagt, men jeg har fast dejlig kæreste og et godt lønnet job, så HVIS der skulle være en bebs derinde skal den være mere end velkommen.
MEN nu er det så jeg skal have let støtte. Jeg har været total snottet den seneste uges tid med knaldende hovedpine. Da jeg de sidste 5 dage har overvejet om jeg måske kunne være blevet gravid har jeg holdt mig fra medicin, men for 1 uges tid siden tog jeg 2 TREO og et par pust af næsespray.
Og i eftermiddags da jeg troede det brune udflød var min mens (som det viste sig ikke at være) tog jeg i god tro 2 TREO, da jeg havde slem hovedpine.
Nu sidder jeg jo med lidt dårlig samvittighed, for nu er jeg gået 5-6 dage over tid og min mens er stadig ikke kommet. Er det en overreaktion at være nervøs for de 2 gange, jeg har taget TREO og næsespray? Man vel jo bare så gerne det bedste, HVIS (og kun hvis) der nu skulle ligge en lille spire derinde.
Mange hilsner herfra
Anmeld
Citér