Min kæreste ændre sig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2017

Abracadabra

Aristocats skriver:

Stoppppppp Abracadabra

Hehe... Men seriøst: Det er da det mest sandsynlige! Og måske også naturlige... Mere naturligt end at barbere bollerne for at ligne dem på film! 

To unge mennesker skal ikke gå hjemme sammen i månedsvis! I skal have et arbejde eller en uddannelse eller NOGET! Det lyder rasende usundt aldrig at komme ud. 

Så når han sidder bag Susi med den svulmende barm til teoriundervisning, får han da pladsmangel i bukserne - af ren kedsomhed! Ja, ellers er det kørelærer Kim (m/k) med en fast hånd på gearstangen, der vækker hans interesse.

Løsningen er sgu' at få et job. Så har man mindre tid til at nulre egne boller.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2017

Anonym

Selv om du blankt afviser det,så står det altså i neon,at han er utro.

Alle som i absolut alle tegn er der,og du vil blive forbavset over,hvor mange det lykkes at bolle uden om,selv om de altid er hjemme.

For mig lyder du i fornægtelse,hvilket er helt forståligt,men du er nød til at vågne op,og se reliteterne i øjene,hvis du vil redde dit forhold.

Anmeld Citér

9. marts 2017

Bananaalice

Uanset hvad, er forholdet dødt. Begrav det eller genopliv det, men for guds skyld lad vær at acceptere det.

Anmeld Citér

12. marts 2017

Anonym

Øv sikke en træks situation at være i.... desværre synes jeg der er mange identiske tegn til utroskab. Jeg har desværre selv oplevet og troede ikke det  var muligt når vi var sammen hele tiden men det lykkes både fysisk og mentalt. 

Lyt til dig selv, og få klarhed over tingene - det andet er dræbende og svigt af selv selvfølelse. 

Pøj pøj med det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.