Kan jeg være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. marts 2017

micdahl

Hejsa

jeg vil lige hører jeres mening om det her.

Jeg og min kæreste ønsker brændende et barn.

Jeg har de sidste par dage haft sådan en lidt murren i maven og sådan. Tog en test i lørdags (om eftermiddagen) er på dag 25 i min cyklus nu. Og testen så ved første øjekast negativ ud. Men hvis man sådan virkelig kiggede efter kunne man ane nummer to streg. Men den var meget meget utydelig. Er der sådan en streg i forvejen på en ubrugt graviditetstest eller hvad kan det betyde? 

Jeg føler ligeledes mit energi niveau er ret lavt. Og en stikkende fornemmelse i maven. 

Jeg stoppede på p-piller i december, så min cyklus er nok ikke helt normal endnu. Sidst jeg havde mens var d. 10 - 13 februar. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2017

AnoMom

micdahl skriver:

Hejsa

jeg vil lige hører jeres mening om det her.

Jeg og min kæreste ønsker brændende et barn.

Jeg har de sidste par dage haft sådan en lidt murren i maven og sådan. Tog en test i lørdags (om eftermiddagen) er på dag 25 i min cyklus nu. Og testen så ved første øjekast negativ ud. Men hvis man sådan virkelig kiggede efter kunne man ane nummer to streg. Men den var meget meget utydelig. Er der sådan en streg i forvejen på en ubrugt graviditetstest eller hvad kan det betyde? 

Jeg føler ligeledes mit energi niveau er ret lavt. Og en stikkende fornemmelse i maven. 

Jeg stoppede på p-piller i december, så min cyklus er nok ikke helt normal endnu. Sidst jeg havde mens var d. 10 - 13 februar. 

En ekstra streg med farve i på en g test betyder graviditet. test igen hvis mens udebliver

Anmeld Citér

6. marts 2017

mija

Har du evt et billede af din test?  Det er jo meget normalt at testen kan vise svag positiv, hvis ikke man er så langt henne

Anmeld Citér

6. marts 2017

micdahl

Jeg har desværre ikke noget billede af den. Det var lidt dumt jeg ikke tog det.  Tænker nemlig også at jeg måske kan være meget tidlig i det hvis det er. 

Har ikke mærket noget til ægløsning denne gang (Har kun mærket det en gang før, pga p-piller i 10 år). 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Nel

Har der været en svag streg inden for tid, så er du meget sandsynlig gravid. Du må teste igen!

Anmeld Citér

6. marts 2017

micdahl

Synes i hvert fald der var noget. Men meget meget meget utydeligt. :-) Jeg må prøve at teste imorgen tidligt!  Men det kan vel også være den der skyggestreg som jeg synes folk snakker om måske 

Anmeld Citér

6. marts 2017

micdahl

Men har nemlig også den der murren og stikkende fornemmelse i maven samt lavt energi niveau og af og til øget udflåd.  

Anmeld Citér

6. marts 2017

Nel

micdahl skriver:

Men har nemlig også den der murren og stikkende fornemmelse i maven samt lavt energi niveau og af og til øget udflåd.  

Det er bare ikke nogen garanti for noget. Jeg har læst så mange gange om folk herinde der har haft alle mulige symptomer, men de var altså ikke gravide. Psyken kan også spille rigtig meget ind :-)  Det eneste der er sikkert, er en test. Jeg krydser fingrer for at den er god nok

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.