Falsk positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.631 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. marts 2017

mortiltoogenbonus

Hej alle,

Jeg har taget fire graviditetstest, alle starter med at se negative ud, men omkring 4-5 min. efter, kan man ane (man skal næsten bruge loop) en ekstra streg (positiv). Sagen er, at efter 5-10 min. er alle teste positive??? Mærket er Valmed, og der står i indlægssedlen at de efter 5 min. kan være falsk positiv. Hvad tror I og hvilke erfaringer har I?

Sidste test på billederne er lige taget.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2017

C85

Jeg ville aldrig turde stole på en test, der først viste positiv efter tid. Tænker det er bedre, at vente et par dage og så tage en test igen, og aflæse inden for tid..? Og så kassere den, når tiden er gået. 

Anmeld Citér

6. marts 2017

AnoMom

mortiltoogenbonus skriver:

Hej alle,

Jeg har taget fire graviditetstest, alle starter med at se negative ud, men omkring 4-5 min. efter, kan man ane (man skal næsten bruge loop) en ekstra streg (positiv). Sagen er, at efter 5-10 min. er alle teste positive??? Mærket er Valmed, og der står i indlægssedlen at de efter 5 min. kan være falsk positiv. Hvad tror I og hvilke erfaringer har I?

Sidste test på billederne er lige taget.

Når der står i indlægssedlen at efter 5 min kan være falsk positiv så er det det du skal gå efter, ellers havde de ikke skrevet det. 

Test igen om nogle dage 

Anmeld Citér

6. marts 2017

VN

Uh den synes jeg faktisk er lidt svær, for jeg ville nok selv undre mig over 4 "falske" positive tests  hvis det kun var en, så ja okay.. Men 4 alligevel? Ville helt sikkert teste igen om 2 dage! Krydser alt hvad jeg kan 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Ayasmor

Jeg ville ikke stole på en test over tid... når det så er sagt, så kan jeg faktisk også ane en streg på testen, som ikke er over tid 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Mami

Stol aldrig på dem efter tid, har prøvet det så mange gange og stadig ingen baby 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym

Lige netop Valmed er kendt for RIGTIGT ofte at blive falsk positive efter tid - har også selv oplevet det flere gange. Så vil bestemt mene ar de er negative og du ikke er gravid.

Anmeld Citér

6. marts 2017

Wheelybug

Hvis den sidste test er taget inden for tid ville jeg mene du er gravid for jeg kan godt se to streger på den krydser fingre for tydeligere streger indenfor tid de næste dage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.