6år og cykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. marts 2017

Moar2011

Goddag

min knægt bliver snart 6år og ønsker sig en turtels cykel?

hvilken forretning har dem? har ledt og ledt, men kan ikke finde nogen butik omkring mig, der har dem

hvilken str vil i mene han skal have? han kan godt cykle ude støttehjul. han er 111cm høj.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2017

GUSO

Moar2011 skriver:

Goddag

hvilken forretning har dem? har ledt og ledt, men kan ikke finde nogen butik omkring mig, der har dem

hvilken str vil i mene han skal have? han kan godt cykle ude støttehjul. han er 111cm høj.

Hej prøv at Google turtle cykel, så kommer der en masse frem.. mht str så er det jo lidt svært da det gælder om skridtlængde, men min søn på 4 er ca 112-114 cm høj og jeg har lige købt en 18" den er stadig lidt for stor til ham, en 16" ville have været perfekt lige nu men ville også hurtigt blive for lille  jeg syntes altid det er lidt svært med de str  god jagt kh camilla 

Anmeld Citér

6. marts 2017

MorTil3+

Moar2011 skriver:

Goddag

Ved ikke hvor man kan få den cykel, men vores datter har lige fået en 16" og den passer perfekt med sadlen helt nede hun er 113cm høj. 

Anmeld Citér

6. marts 2017

striber

Min søn fik en Turtle cykel i 4års gave. Det var en 16". Den passer han stadig fint. Han er 5,6 nu, mener han er 120cm høj. Vi købte den i Harald Nyborg. 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Moar2011

GUSO skriver:

Hej prøv at Google turtle cykel, så kommer der en masse frem.. mht str så er det jo lidt svært da det gælder om skridtlængde, men min søn på 4 er ca 112-114 cm høj og jeg har lige købt en 18" den er stadig lidt for stor til ham, en 16" ville have været perfekt lige nu men ville også hurtigt blive for lille  jeg syntes altid det er lidt svært med de str  god jagt kh camilla 

Ja, det er meget svært, for jeg vil jo gerne at han kan nå med fod spidserne, så han kan standse. samtidigt må den heller ikke være for hurtig lille  bum bum, sikke et dilemma ..  

Anmeld Citér

6. marts 2017

Moar2011

striber skriver:

Min søn fik en Turtle cykel i 4års gave. Det var en 16". Den passer han stadig fint. Han er 5,6 nu, mener han er 120cm høj. Vi købte den i Harald Nyborg. 

shit, min søn er da en bette skid  hehe ..

Jamen så udfra din viden, skal min søn da ha en "16" cykel.

Harald Nyborg var også mit første tjek, men kan hvertfald ikke se dem i deres blad, må nok heller tage derud eller kontakte dem og høre

Anmeld Citér

6. marts 2017

Moar2011

Ved ikke hvor man kan få den cykel, men vores datter har lige fået en 16" og den passer perfekt med sadlen helt nede hun er 113cm høj. 

er der stadig plads til at hun kan vokse, så hun får glæde af den?

kan hun nå med fodspidserne? min han bruger nemlig fødderne som lidt balance, når han skal stoppe op.

Anmeld Citér

6. marts 2017

Moar2011

GUSO skriver:

har googlet, men synes ikke jeg kan finde frem til en butik der skulle have dem, så man kan komme ud og prøve den, i forhold til str. 

Anmeld Citér

6. marts 2017

striber

Moar2011 skriver:

shit, min søn er da en bette skid  hehe ..

Jamen så udfra din viden, skal min søn da ha en "16" cykel.

Harald Nyborg var også mit første tjek, men kan hvertfald ikke se dem i deres blad, må nok heller tage derud eller kontakte dem og høre

Kan heller ikke se den på hjemmesiden mere. Men ja, det kan være de stadig har nogle på lager. Min søn er nu også til den høje side  

Tror også det er en 16" du skal ud i. De kan jo bruge den forholdsvis længe, hvis man bare justere på sæde og styr.

Anmeld Citér

6. marts 2017

Moar2011

striber skriver:

Kan heller ikke se den på hjemmesiden mere. Men ja, det kan være de stadig har nogle på lager. Min søn er nu også til den høje side  

Tror også det er en 16" du skal ud i. De kan jo bruge den forholdsvis længe, hvis man bare justere på sæde og styr.

lige præcis, det fordi den cykel han har nu, er en Rocky 12" orange/sort fra Kvickly, (tror jeg) den har han godt nok ikke brugt ret meget, før den var for lille, men han fik os lidt sent gang i den, da han var "bange" for at tilte selvom der dengang var støttehjul på

Ihh jeg håber de stadig kan ligge inde med nogen, for det er sønnens største ønske sådan en turtles cykeeeel.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.