Leje af airshell

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
8 svar
6 synes godt om
6. marts 2017

Sprit25

Ja vi skal flyve fra Aalborg til Kbh lørdag og vil høre om nogen har erfaring med leje af airshells til klapvogne? Kan fornemme der er lidt blandet anmeldelser? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2017

Nea85

Sprit25 skriver:

Ja vi skal flyve fra Aalborg til Kbh lørdag og vil høre om nogen har erfaring med leje af airshells til klapvogne? Kan fornemme der er lidt blandet anmeldelser? 

Vi har haft lejet en to gange, og det har været helt fint. Dog har vi begge gange været ude for, at den ikke kunne opbevares i lufthavnen, og dermed havde vi en ekstra bagage at slæbe rundt på (meget upraktisk!)

Nogle tjekker bare deres klapvogn eller barnevogn ind som stor bagage. Jeg skal ikke kunne sige om de behandler den bedre, fordi den er i en airshell. Det er "bare" en taske med et barnevognsmærke udenpå..

Anmeld Citér

6. marts 2017

Beem82

Var på Malta i uge 7 og der lejede jeg en airshell til barnevognen. Det fungerede så fint, var absolut tilfreds!

Anmeld Citér

6. marts 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har lejet det flere gange både til klapvogn og barnevogn - der har ingen problemer været. Det eneste minus er, at man selv skal opbevare den

Anmeld Citér

6. marts 2017

LilleAsMor

Vi har også lejet 4-5 gange efterhånden uden problemer. Det er pengene værd. Jeg har set, hvordan en klapvogn kan se ud efter en tur på bagagebåndet.

Prøv at undersøg på airshell.com om I kan opbevare den i den lufthavn, som I lander i. Ellers må I have den med videre.

Anmeld Citér

6. marts 2017

HPH

Sprit25 skriver:

Kun gode oplevelser herfra.

Anmeld Citér

6. marts 2017

Steffecph

Også kun gode oplevelser herfra. :-) 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Abracadabra

Vi har fløjet flere gange med klapvognen i de store plastikposer, man får i lufthavnen. Helt ukompliceret. Og uden at man skal opbevare store tasker på sin ferie.

Anmeld Citér

6. marts 2017

Mutti84

Vi lejede en prampack i den nærmeste "kære børn" butik. Det fungerede perfekt, og den fylder ikke ligeså meget, som en airshell når den er pakket sammen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.