Ventetid på hab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg er i sidste uge blevet henvist til hab grundet ufrivillige aborter efter normal fødsel- men hvor længe lang tid går der fra man har været til info møde til man kommer i udredning? Håber inderligt nogle kan svar mig da jeg ikke Ian finde svarene andre steder 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2017

Buller4321

Jeg følger lige med, jeg kender desværre ikke svaret på dit spørgsmål 

men har selv haft en SA i september og igen i januar. Vi har et barn sammen i forvejen og lægen har bare sagt, at vi har været uheldige.

Jeg kender dog en som fik 6 aborter, og 7 gang var lykkens gang for dem, men det er dælme hårdt psykisk ��

Er dit barns far samme mand som du forsøger, at få et barn med nu ? 

PS. Håber ikke du synes jeg er for nysgerrig ��

Anmeld Citér

5. marts 2017

Anonym trådstarter

Buller4321 skriver:

Jeg følger lige med, jeg kender desværre ikke svaret på dit spørgsmål 

men har selv haft en SA i september og igen i januar. Vi har et barn sammen i forvejen og lægen har bare sagt, at vi har været uheldige.

Jeg kender dog en som fik 6 aborter, og 7 gang var lykkens gang for dem, men det er dælme hårdt psykisk ��

Er dit barns far samme mand som du forsøger, at få et barn med nu ? 

PS. Håber ikke du synes jeg er for nysgerrig ��

Er ked af dit tab, der er aldrig sjovt, har selv gennemgået 5 tidlige aborter efter fødsel af nummer 1. Men jeg er blevet tilbudt henvisningen før, tog bare ikke imod den da jeg vidst jeg kunne blive naturligt gravid eller... nu er det 1 år siden sidste ufrivillige abort at jeg begynder at tænke det er tid til udredning, så fik henvisningen men læser så inde op hjemmesiden at der er op til 1 års ventetid... pyha den er lang:-(

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er i sidste uge blevet henvist til hab grundet ufrivillige aborter efter normal fødsel- men hvor længe lang tid går der fra man har været til info møde til man kommer i udredning? Håber inderligt nogle kan svar mig da jeg ikke Ian finde svarene andre steder 

Hej med dig

Jeg har selv fået min datter efter at have fået hjælp hos HAB, så det håber jeg også bliver løsningen for dig. Da jeg blev henvist for halvandet år siden var der kun ca et halvt års ventetid. Jeg blev henvist i juni, kom til infomøde i september og havde samtaler omkring november. Jeg ved dog fra andre derinde at ventetiden nu ligger på omkring et år...

Er du med i den hemmelige facebookgruppe? Vi er mange fra HAB derinde og der vil sikkert være nogle der bedre kan svare dig på dit spørgsmål.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.