Mit hår er så fedtet.. Hele tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.635 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej piger 

ja som overskriften lyder, så er mit hår fedtet.. Konstant! Det er faktisk lidt et problem for mig nu.. Jeg kan vaske håret, og ligeså snart der er gået 12 timer er det fedtet igen. Jeg har aldrig haft det problem før. Normalt vaskede jeg det 2 dage i ugen, og der var intet. Men næsten efter ægløsning har mit hår været fedtet hele tiden 

andre gravide som har dette problem? Hvis ja, har i nogle gode råd? Føntørre, tørshampoo hjælper ikke mere end et par timer. 

Hilsen en frustreret nygravid 6+3

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2017

Anonym

Det går over. Jeg havde fedtet hår og uren hud i hele første trimester. Fra andet trimester ændrede det sig voldsomt, og pludselig behøvede jeg kun at vaske hår en gang om ugen... Max!

Pas generelt på med for skrappe midler, da det kun udtørrer dit hår og på sigt gør det endnu mere fedtet. 

Anmeld Citér

5. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det går over. Jeg havde fedtet hår og uren hud i hele første trimester. Fra andet trimester ændrede det sig voldsomt, og pludselig behøvede jeg kun at vaske hår en gang om ugen... Max!

Pas generelt på med for skrappe midler, da det kun udtørrer dit hår og på sigt gør det endnu mere fedtet. 

Det var virkelig lige sådan et svar jeg håbede på!  Så kan jeg se frem til at det stopper, for at skulle gå 8 måneder mere med sådan en omgang fedt i hovedbund, og ej at forglemme krigszonen på min hage i ansigtet  

Og tak for råddet! Jeg vil helt sikkert tænke mig om hvad jeg bruger som hjælpemiddel 

Anmeld Citér

5. marts 2017

Pianisten

Jeg havde virkelig også fedtet hår i starten - var ved at blive sindssyg! Og samtidig er jeg også lidt modstander af at vaske hår konstant, så for mig var det altså håropsætning der virkede - det skjuler det fedtede hår lidt mere I 2. trimester vendte det igen - nu har jeg så tykt hår at jeg slet ikke kan overskue det 

Anmeld Citér

5. marts 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det er helt normalt, og det går over igen.

Anmeld Citér

5. marts 2017

Anonym

Pianisten skriver:

Jeg havde virkelig også fedtet hår i starten - var ved at blive sindssyg! Og samtidig er jeg også lidt modstander af at vaske hår konstant, så for mig var det altså håropsætning der virkede - det skjuler det fedtede hår lidt mere I 2. trimester vendte det igen - nu har jeg så tykt hår at jeg slet ikke kan overskue det 

Bare rolig! Det falder ud igen cirka to-tre måneder efter fødslen ��

Anmeld Citér

5. marts 2017

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Haha åh dejligt ikke at være alene i fedt verdenen!  Og jeg kan høre at jeg har noget at se frem til med hårpragten, puha.. Mit hår er så sindsygt tykt i forvejen, hvor skal det ikke ende  Fedtet hår og endnu mere af det, jamen er graviditeter ikke bare fantastisk - havde ellers bestilt sådan en som man ser på film, det fik jeg ikke  haha!

Anmeld Citér

6. marts 2017

Aristocats

Som sagt er det helt normalt. Jeg ville bare vaske det hver dag. Idéen med at man ikke må vaske hår hver dag er noget fis. Hvis dit hår trænger til at blive vasket, så vask det. Værre er det altså heller ikke! 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Sandratoft

Anonym skriver:

Hej piger 

ja som overskriften lyder, så er mit hår fedtet.. Konstant! Det er faktisk lidt et problem for mig nu.. Jeg kan vaske håret, og ligeså snart der er gået 12 timer er det fedtet igen. Jeg har aldrig haft det problem før. Normalt vaskede jeg det 2 dage i ugen, og der var intet. Men næsten efter ægløsning har mit hår været fedtet hele tiden 

andre gravide som har dette problem? Hvis ja, har i nogle gode råd? Føntørre, tørshampoo hjælper ikke mere end et par timer. 

Hilsen en frustreret nygravid 6+3

Prøv sulfatfri shampoo  

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Prøv sulfatfri shampoo  

Åh fedest! Tak! Det prøver jeg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.