Så skete det!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

Lillefe

Længe ventet.. har min datter nu endeligt lært at gå på toilettet/potten! har forsøgt længe...først prøved jeg at øve med hende... men det kunnehun ikke lide, så tænkte jeg at jeg måtte spørger hende om hun var klar.. men det var hun aldrig.. til sidst besluttede jeg bare bare for hun skulle.. og selvom der var skrig og drama.. de første to dage ca. Efter en dag.. kunne hun aftenen efter sidde sammen med mig og læse en bog. Så blev det kærestens tur og han tog hende ud med skrig og drame igen indtil han fandt på man kunne lege med lego derude.. pludseligt efter det var hun hele tiden klar til at komme på toilettet. Og i weekenden har hun været uden ble det meste af weekenden. Mandag kom hun i børnehave med 7 par bukser og underbukser.. lavede lort en gang og tissede en gang i bukserne.. Og i dag! så tissede hun både i børnehaven og hjemme.. plus lavede lort.. HELT af sig selv inden der skete noget i bukserne weeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. så nu er hun bare klar!
(min datter er meget stædig, har hun dog ikke fra fremmede!)

Er så stolt af min lille pige! potte støv til alle jer som skal igangom ikke så længe!

Knus til alle jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rigtig flot

Anmeld

6. oktober 2009

anna-jonas

Vi tager lige lidt af den sendte støv, og bruger den på Anna..............hun er 3 år og 1 mdr. men VIL bare ikke på toilettet. Men det kommer nok snart, for hun er lige startet i børnehave, og mon ikke at hun tager lidt ved lære.
Tillykke med succes'en, til jer alle.

Mette

Anmeld

7. oktober 2009

Lillefe

Anna-jonas skriver:

Vi tager lige lidt af den sendte støv, og bruger den på Anna..............hun er 3 år og 1 mdr. men VIL bare ikke på toilettet. Men det kommer nok snart, for hun er lige startet i børnehave, og mon ikke at hun tager lidt ved lære.
Tillykke med succes'en, til jer alle.

Mette

Ja det tænkte jeg også det gjorder.... men gjorder det ikke derfor besluttede jeg mig for hun bare skulle.. så måtte tage kampen op (har som sagt en stædig datter) hun sagde hele tiden bare at hun ikke kunne finde ud af det..

Anmeld

7. oktober 2009

tumle81

Tager imod noget af pottestøvet, selvom min dreng efterhånden er ved at komme efter det

Han er 2 år og 3 mdr, og har ikke haft ble på i en måneds tid. I de sidste 14 dage er han blevet rigtig god til at lave pøller på toilettet, men har stadig uheld engang imellem i vuggestuen.
Han elsker dog at være en stor dreng, og tisse/pølle på toilettet

Knus Kathrina 37+1

Anmeld

7. oktober 2009

Lillefe

tumle81 skriver:

Tager imod noget af pottestøvet, selvom min dreng efterhånden er ved at komme efter det

Han er 2 år og 3 mdr, og har ikke haft ble på i en måneds tid. I de sidste 14 dage er han blevet rigtig god til at lave pøller på toilettet, men har stadig uheld engang imellem i vuggestuen.
Han elsker dog at være en stor dreng, og tisse/pølle på toilettet

Knus Kathrina 37+1

hehe ja det lader til det ikke har været lige så stor en kamp for dig som mig

Anmeld

8. oktober 2009

qp

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.