Skuespiller - curling mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. marts 2017

lineog4

Okay sidder her og venter på min datter der sejt er hoppet ud i en audition på Østre gasværk. En af tingene hun skulle have forberedt var 2 minutter frileg for at vise sine kvaliteter og her var det jo så jeg ikke slog til. Jeg er lærer, jeg kan lære hende alt muligt om matematik, dansk, mundtlighed osv. Jeg er cand mag i filosofi og pædagogik og kan lære hende alt om Aristoteles og vygotsky, men jeg aner intet om at performe og sælge sine egenskaber på 2 minutter. 

Og nu bliver jeg så curling mor: er der nogle herinde der er inden for branchen, kender noget til branchen, kender en der kender en som giver undervisning til håbefulde unge der vil den vej i livet? Hun er kun 14, men det her fyldt i maaaange år og jeg har igennem tiden med op og nedture kunne se det er der hun blomstrer. Hun går til drama og lever og ånder der, hun er med mig i teatret så meget som muligt, men men men hun mangler det næste skridt og måske er det ikke lige nu men på et tidspunkt og jeh vil gerne støtte og hjælpe. 

Derfor et lille forsigtigt hjælp! Nogle der ved eller kender. Fx også om hun kan komme i praktik på er teater og se alt det andet den verden tilbyder, hvor fedt det er bag scenen, ved siden af scenen og ikke bare på.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2017

Abracadabra

Husker jeg forkert, når jeg tror, at din datter for nogle år siden havde en slags sammensmeltning med lighedspunkter med stress? Hvis jeg husker rigtigt, er det måske en farlig vej at gå for en skrøbelig pige...

Hvis jeg husker forkert, ser du bare bortfragteren mit indlæg.

Anmeld Citér

5. marts 2017

lineog4

Abracadabra skriver: