Har jeg haft ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.699 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej. Jeg har taget et par ægløsningsteste op til forventet ægløsning (bruger Clue)

ifølge Clue skulle jeg have haft ægløsning i går, 3. Marts, men dette er min første cyklus med "vitex agnus castus" kosttilskud, så ved ikke om det påvirker noget allerede..

Dette er 5. cyklus i pb2 og har for første gang ikke fået en positiv test. Har dog kun testet  ca hver anden dag. Det er selfølgelig ikke til at vide, men tænker i at jeg har haft ægløsning, evt. 1. Marts? Plejer at få tydeligere og tydeligere teste.. 

Har haft lidt æl-lignende udflåd, men ikke så meget som jeg plejer, synes jeg.

(er godt klar over at man godt kan have en cyklus uden æl, men er intereseret i jeres tanker omkring testenes udvikling)

på forhånd tak!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2017

Anonym

Hej. Jeg har taget et par ægløsningsteste op til forventet ægløsning (bruger Clue)

ifølge Clue skulle jeg have haft ægløsning i går, 3. Marts, men dette er min første cyklus med "vitex agnus castus" kosttilskud, så ved ikke om det påvirker noget allerede..

Dette er 5. cyklus i pb2 og har for første gang ikke fået en positiv test. Har dog kun testet  ca hver anden dag. Det er selfølgelig ikke til at vide, men tænker i at jeg har haft ægløsning, evt. 1. Marts? Plejer at få tydeligere og tydeligere teste.. 

Har haft lidt æl-lignende udflåd, men ikke så meget som jeg plejer, synes jeg.

(er godt klar over at man godt kan have en cyklus uden æl, men er intereseret i jeres tanker omkring testenes udvikling)

på forhånd tak!

Hvis du ikke tester hver dag, kan du lige så godt lade være, så ender du alligevel i gætterier, du ikke kan bruge til noget.

Du kan sagtens have en cyklus eller 2 om året uden ægløsning, det er helt normalt.

Kyl Clue og Vitex ad hel..... til og begynd at lytte til din krop i stedet, din lyst stiger automatisk ved ægløsning, derfor er det absolut ikke en hjælp at kigge på en app, der putter alle kvinder i én kasse. 

Anmeld Citér

4. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du ikke tester hver dag, kan du lige så godt lade være, så ender du alligevel i gætterier, du ikke kan bruge til noget.

Du kan sagtens have en cyklus eller 2 om året uden ægløsning, det er helt normalt.

Kyl Clue og Vitex ad hel..... til og begynd at lytte til din krop i stedet, din lyst stiger automatisk ved ægløsning, derfor er det absolut ikke en hjælp at kigge på en app, der putter alle kvinder i én kasse. 

Havde tænkt mig at teste hver anden dag indtil jeg kom tæt på forventet æl, da jeg kun havde nogle få tests. 

Har lidt lang cyklus, så jeg prøver Vitex 

jeg lytter skam, men pga medicin stiger min lyst ikke så meget ved æl, så selv der er vi kvinder forskellige.. 

Anmeld Citér

4. marts 2017

Anonym

Drop æl tests, apps og alt det, og hav regelmæssig sex. Gern hveranden dag gennem hele din cyklus. Det er nu stadig den mest sikre måde at ramme ægløsningen :-)

Anmeld Citér

5. marts 2017

Anonym

Ifølge dine tests har du ikke haft ægløsning, nej. Samtlige af de tests på billedet er meget tydeligt negative.

Anmeld Citér

5. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ifølge dine tests har du ikke haft ægløsning, nej. Samtlige af de tests på billedet er meget tydeligt negative.

Ja det er jeg godt klar over. Ville bare høre meninger om, om i synes jeg evt kunne have haft den dagen imellem de tydeligeste.. Selvom jeg godt er klar over at det ikke er til at vide 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Emilie91

Hvis du er tryggest ved at bruge æl test og de der piller så gør du da det Det er der ikke nogen der skal tale dig fra  

De er som sagt ikke positive men, men æl teste kan stregen svinge lidt indtil 1 dag eller 2 inden æl. Så bliver den tydeligere og tydeligere. Så test videre og hvis du har ramt en cyklus uden æl så er det jo bare det de er heldigvis ikke så dyre Men jeg har testet for æl 1 år og har aldrig oplevet ikke at få æl ......

Happy humping <3  

Anmeld Citér

7. marts 2017

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Hvis du er tryggest ved at bruge æl test og de der piller så gør du da det Det er der ikke nogen der skal tale dig fra  

De er som sagt ikke positive men, men æl teste kan stregen svinge lidt indtil 1 dag eller 2 inden æl. Så bliver den tydeligere og tydeligere. Så test videre og hvis du har ramt en cyklus uden æl så er det jo bare det de er heldigvis ikke så dyre Men jeg har testet for æl 1 år og har aldrig oplevet ikke at få æl ......

Happy humping <3  

Hvor er du sød, tak 

nu er jeg så langt i cyklussen at jeg venter lige og ser om jeg for min mens 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.