Storbysteder - babyshopping?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg er ny gravid og min mor og jeg har planer om at tage på storbyferie i maj måned. Kan i anbefale nogle gode steder, gerne hvor der er mulighed for at shoppe en masse fint til baby til billige penge? 

Vi har været i London, Barcelona, Budapest.. Vi har snakket lidt om Wien eller Rom måske.. hvordan er mulighederne for babyshopping der? 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg er ny gravid og min mor og jeg har planer om at tage på storbyferie i maj måned. Kan i anbefale nogle gode steder, gerne hvor der er mulighed for at shoppe en masse fint til baby til billige penge? 

Vi har været i London, Barcelona, Budapest.. Vi har snakket lidt om Wien eller Rom måske.. hvordan er mulighederne for babyshopping der? 

På forhånd tak 

Bor i Italien, og jeg ville personligt ikke tage til Rom for at shoppe til baby 

Anmeld Citér

4. marts 2017

Anonym

Hvad vil I shoppe? Tøj kan måske gå, men større ting ville jeg ikke shoppe i udlandet (måske Tyskland eller Sverige, hvor det er nemt at komme til) i tilfælde af, at det går i stykker, og I skal bruge garantien...

Anmeld Citér

4. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad vil I shoppe? Tøj kan måske gå, men større ting ville jeg ikke shoppe i udlandet (måske Tyskland eller Sverige, hvor det er nemt at komme til) i tilfælde af, at det går i stykker, og I skal bruge garantien...

Tænker nu også primært tøj 

Anmeld Citér

4. marts 2017

alenemor42

London ! Der er kæmpe udvalg til billige penge... shopper selv til min dreng et par gange om året i london. Så lækre ting til små penge og noget alle andre ikke har

Anmeld Citér

4. marts 2017

Panther

Profilbillede for Panther
alenemor42 skriver:

London ! Der er kæmpe udvalg til billige penge... shopper selv til min dreng et par gange om året i london. Så lækre ting til små penge og noget alle andre ikke har

Enig her (selvom du skriver, du har været i London). Det er selvfølgelig også afhængigt af smag og behag (kan man fx lide "klassisk og konservativt" babytøj eller er man mere til det "romantiske og nusse-pussede" eller måske det "sjove og farverige"), men personligt er jeg vildt glad for Next. Rigtig god kvalitet til high street priser. Det kan dog også købes over nettet fra deres hjemmeside - next.co.uk

Anmeld Citér

4. marts 2017

MorAugust2017

Jeg vil foreslå Berlin, en fantastisk og spændende by, mange ting er også billigere der, sikkert også babytøj

Anmeld Citér

5. marts 2017

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Enig her (selvom du skriver, du har været i London). Det er selvfølgelig også afhængigt af smag og behag (kan man fx lide "klassisk og konservativt" babytøj eller er man mere til det "romantiske og nusse-pussede" eller måske det "sjove og farverige"), men personligt er jeg vildt glad for Next. Rigtig god kvalitet til high street priser. Det kan dog også købes over nettet fra deres hjemmeside - next.co.uk

Jeg er også vild med next! Jeg kiggede for mange måneder siden og det var helt klart min ynglingsside! Har dog været inde og kigge for nyligt og der synes jeg sjovt nol ikke der var så meget, har du været derinde for nyligt? 

Anmeld Citér

5. marts 2017

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Jeg er også vild med next! Jeg kiggede for mange måneder siden og det var helt klart min ynglingsside! Har dog været inde og kigge for nyligt og der synes jeg sjovt nol ikke der var så meget, har du været derinde for nyligt? 

Jeg har ikke været derinde for nyligt nej, men jeg har tidligere oplevet det samme som dig - at gå ind på hjemmesiden og pludselig ikke synes, at lige præcis den kollektion var noget at råbe hurra for..

Men hver gang jeg har fået noget derfra (vi har en del familie med bopæl i/hyppige forretningsrejser til London), så har det været virkelig lækker kvalitet til prisen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.